Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Rozwoju w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaPlac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- samodzielne opiniowanie, przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów wdrożeniowych (w tym: wzorów umów, wzorów decyzji o dofinansowaniu, instrukcji wykonawczych, podręczników, wzorów sprawozdań, opisów systemu zarządzania/ wdrażania etc.) w zakresie zarządzania finansowego i certyfikacji wydatków;
- prowadzenie postępowań administracyjnych (w tym: samodzielne opracowywanie projektów decyzji i innych rozstrzygnięć oraz pism w trakcie postępowań; rozpatrywanie zażaleń i odwołań w postępowaniu administracyjnym; prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji; prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej; przyjmowanie interesantów (stron postępowań) i udzielanie informacji);
- wykonywanie zastępstwa procesowego (udział w rozprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym i Naczelnym Sądem Administracyjnym);
- – przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych, (w tym: samodzielne monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli, przeprowadzanie kontroli w instytucjach zarządzających lub instytucjach im podległych oraz w instytucjach pośredniczących w certyfikacji, przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych, przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli), rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych, sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych);
- – prowadzenie spraw związanych z certyfikacją wydatków w ramach POIR (w tym: samodzielne analizowanie i wprowadzanie danych dotyczących wydatków do systemu informatycznego, weryfikowanie wniosków/ raportów/ poświadczeń/ deklaracji, przygotowywanie poświadczeń/ deklaracji/ raportów/ wniosków o płatność)
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca nad złożonymi sprawami,
liczne kontakty zewnętrzne i wewnętrzne: bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
stres związany z pracą pod presją czasu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze,
winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
praca w pokoju wieloosobowym,
praca przy komputerze,
praca z bazami danych/programami specjalistycznymi.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273- 81-20.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne,
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze realizacji projektów finansowanych ze środków UE lub w zakresie zarządzania finansowego funduszami strukturalnymi
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielski na poziomie B2,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE w szczególności PO IG i POIR,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- rzetelność,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- współpraca,
- komunikacja,
- myślenie analityczne,
- wystąpienia publiczne,
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-06-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu