Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw finansowo-kadrowych zespół ds. finansowo-księgowych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tczewie
  • Dysponuje środkami pieniężnymi, budżetowymi zgodnie z przepisami dotyczącymi budżetu państwa oraz innymi środkami będącymi w dyspozycji Inspektoratu
  • Prowadzi sprawy związane z naborem do służby cywilnej oraz nawiązywaniem, trwaniem i rozwiazywaniem stosunku pracy
  • sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym rachunki przedłożone przez Urzędowych Lekarzy Weterynarii
  • Prowadzi sprawy i dokumentacje związane z zaopatrzeniem i wyposażeniem Inspektoratu
  • Sporządza sprawozdania na potrzeby Służby Cywilnej, Głównego Urzędu Statystycznego, Komisji Europejskiej, Zamówień Publicznych oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku
  • Opracowuje decyzje, upoważnienia oraz umowy Urzędowych Lekarzy Weterynarii
  • Prowadzi sprawy związane z obsługą samochodów służbowych Inspektoratu, w tym wydaje i przyjmuje karty drogowe, delegacje i dba o ubezpieczenia komunikacyjne, okresowe przeglądy techniczne, jak i naprawy, remonty


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Inspektoratu. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. 


Wejście do budynku po pięciu stopniach - brak windy.


Łazienki nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Narzędzia i materiały do pracy tj. komputer, drukarka, telefon komórkowy, telefon stacjonarny oraz niszczarka.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących służby cywilnej, Inspekcji Weterynaryjnej oraz finansów publicznych. Znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie
    ul. 30 Stycznia 29
    83-110 Tczew

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi