Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
ul. Strażacka 3, 26-500 Szydłowiec

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie pojazdów służbowych w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy
  • prowadzenie gospodarki transportowej, min: częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi; organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń instalacji technicznych; wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupionych samochodów i sprzętu silnikowego; prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego
  • przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzenie spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • prowadzenie magazynu
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy
  • współpraca z kontrahentami


Warunki pracy

Stanowisko pracy umieszczone na I pietrze budynku ( bez windy); praca biurowa (po części zaopatrzeniowa, magazynowa); stanowisko wyposażone w komputer, telefon, drukarkę, skaner, istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy pietrami Komendy, dostępny parking.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zakwalifikowani wstępnie kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie testu wiedzy i terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty nie spełniające wymagań oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B, C
  • umiejętność biegłej obsługi komputera
  • dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ustawy o ochronie ppoż
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej ( dotyczy mężczyzn)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych
  • znajomość pojazdów i sprzętu pożarniczego
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, punktualność, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętności analityczne
  • umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego
  • kopia książeczki wojskowej
  • kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi