Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw planowania i zagospodarowania przestrzennego obszarów lądowych w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Geodezji


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje projekty opinii, wniosków, uzgodnień i decyzji dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego w obszarze kompetencji Dyrektora UMS a w szczególności:
  • formułuje wnioski dotyczące zagospodarowania przestrzennego, zgłaszanych przez administracje morską w procedurach planistycznych realizowanych przez stosowne podmioty, sporządzające studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, w odniesieniu do obszaru pasa nadbrzeżnego oraz morskich portów i przystani,
  • analizuje i ocenia ustalenia przestrzenne zawarte w projektach studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenów, dotyczących terenów lądowych położonych w obszarze właściwości terytorialnej Dyrektora UMS,
  • ustala warunki zagospodarowania terenów położonych w obszarze terytorialnej właściwości Dyrektora UMS oraz prowadzi procedury uzgodnień projektów decyzji dotyczących lokalizacji inwestycji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu na budowę,
  • współpracuje w przygotowaniu stanowisk dotyczących projektów planów zagospodarowania przestrzennego morskich wód wewnętrznych, morza terytorialnego i wyłącznej strefy ekonomicznej,
  • prowadzi stałą analizę aktualności przepisów obowiązującego prawa w zakresie niezbędnym dla realizacji zadań na stanowisku,
  • sprawdza w końcowych dokumentach planistycznych uwzględnienia wniosków i warunków administracji morskiej zgłaszanych w procedurze opiniowania i uzgadniania tych dokumentów.


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, w budynku z windami,

  • Brak podjazdu, wejście schodami, toalety nieprzystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. 

  • Wynagrodzenie zasadnicze: ok. 3950,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne; architektura lub architektura i urbanistyka lub budownictwo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia związanego z architekturą lub urbanistyką lub budownictwem lub planowaniem przestrzennym,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego
  • znajomość podstawowa procedur administracyjnych, zasad funkcjonowania organów administracji publicznej
  • Znajomość obsługi komputera i korzystania z programów GIS
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość specjalistycznego oprogramowania w zakresie tworzenia baz danych przestrzennych oraz obsługi formatów graficznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-CoV2 dokumenty należy przesłać na adres:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi