Opis stanowiska pracy


Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Urząd Żeglugi Śródlądowej, 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1) Administrowanie i wykonywanie regularnych przeglądów systemu informatycznego, oprogramowania, serwerów, magazynów danych oraz pozostałych elementów sieci Centrum RIS.
  • 2) Monitorowanie ciągłości działania, bezpieczeństwa, dostępności oraz wdrażanie nowych rozwiązań dotyczących systemu informatycznego Centrum RIS.
  • 3) Instalacja, wdrażanie, konfiguracja, rozmieszczanie sprzętu oraz oprogramowania Centrum RIS.
  • 4) Kontrola legalności oraz regularna aktualizacja oprogramowania i sprzętu Centrum RIS.
  • 5) Diagnozowanie zgłaszanych problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, usługami i infrastrukturą sieciową oraz skuteczne ich rozwiązywanie.
  • 6) Drobne naprawy komputerów stacjonarnych, laptopów oraz pozostałych urządzeń IT – a także kwalifikacja i przekazanie gwarantom lub odpowiednim serwisom urządzeń do napraw gwarancyjnych/pogwarancyjnych wraz z regularnym monitorowaniem etapów tych zgłoszeń w Centrum RIS.
  • 7) Administrowanie i aktualizacja stron internetowych oraz stron projektów realizowanych przez Urząd.
  • 8) Przygotowywanie, montaż oraz rozbudowa infrastruktury sieciowej i utrzymywanie jej należytego stanu technicznego.
  • 9) Zabezpieczanie przetwarzanych danych (regularne wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitorowanie poprawności ich tworzenia, ew. przywracanie danych).
  • 10) Tworzenie i aktualizacja wewnętrznej dokumentacji systemów IT.
  • 11) Wspieranie procesu zamówień sprzętu, oprogramowania i infrastruktury IT oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
  • 12) Merytoryczne wsparcie prac wdrożeniowych w ramach projektów związanych z systemami IT.
  • 13) Współpraca z innymi organami administracji publicznej oraz instytucjami badawczymi w zakresie interoperacyjności i harmonizacji usług świadczonych przez Urząd.
  • 14) Kwalifikacja i udział w likwidacji urządzeń wycofanych z użytku.
  • 15) Udział w inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz telekomunikacyjnego Centrum RIS.
  • 16) Realizacja zadań na rzecz obronności państwa i zarządzania kryzysowego.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce pracy zlokalizowane na parterze. Budynek biura niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz brak możliwości przystosowania istniejących.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
• Osoba zatrudniona będzie miała możliwość zapoznania się oraz pracy z oprogramowaniem oraz urządzeniami następujących producentów: VMware, IBM Blade center, Avamar, macierz IBM DS3500, urządzenia Fortigate 300E, system telefonii IP Avaya.

Wynagrodzenie: 3700-4000zł brutto.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43 40 279.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie średnie o profilu informatycznym lub wyższe techniczne o dowolnym profilu inżynierskim

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Praktyczna wiedza w zakresie obsługi różnorodnych systemów operacyjnych Windows/Linux oraz baz danych, takich jak MSSQL/MySQL/Oracle/PostgreSQL lub pokrewnych.
  • Znajomość sprzętu komputerowego, urządzeń typu NAS, switch, router czy firewall.
  • Znajomość zasad działania i konfiguracji usług sieciowych, takich jak IMAP/POP, SMTP, DNS, DHCP, HTTP, FTP, TLS/SSL.
  • Doświadczenie w obszarze diagnostyki, serwisowania i optymalizacji wydajności komputerów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • 1) Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację werbalną oraz korzystanie z fachowej dokumentacji technicznej.
  • 2) Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, zaradność, kreatywność, kultura osobista, szacunek dla drugiego człowieka, umiejętność słuchania i wysławiania się.
  • 3) Skrupulatność i rzetelność w prowadzeniu spraw na stanowisku pracy.
  • 4) Umiejętność programowania w stopniu pozwalającym na modyfikacje formularzy webowych.
  • 5) Prawo jazdy kategorii B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdów.
  • 6) Znajomość Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o żegludze śródlądowej wraz z późniejszymi zmianami.
  • 7) Znajomość Ustawy z dnia 11 września 2015r. o zmianie ustawy o żegludze śródlądowej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • -

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi