Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ul. Tama Pomorzańska 13a
70-030 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współpraca przy gromadzeniu, weryfikacji i aktualizacji informacji o bieżącej sytuacji hydrologicznej w regionie wodnym,
  • monitorowanie bieżącej sytuacji powodziowej w czasie powodzi,
  • obsługa oprogramowania klienckiego Systemu Monitor IMGW-PIB w zakresie pobierania aktualnych informacji hydrologiczno - meteorologicznych, ich opracowywanie w zakresie raportów dziennych, okresowych i sytuacyjnych i dystrybuowanie do wskazanych odbiorców
  • współpraca i wymiana informacji z instytucjami zaangażowanymi w system ochrony przeciwpowodziowej,
  • udział w pracach Centrum Operacyjnego (UC) w przypadku wystąpienia zjawisk powodziowych w tym opracowywanie analiz powodziowych,
  • udział w procesie aktualizacji i wdrażania planów zarządzania ryzykiem powodziowym regionu wodnego i jego składowych,
  • uzgadnianie dokumentów z zakresu zagospodarowania przestrzennego w zakresie właściwości pionu OKI;
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych z zakresu ochrony przeciwpowodziowej;
  • współudział w przeglądach okresowych wałów przeciwpowodziowych, organizowanych przez administratorów urządzeń;
  • współdziałanie w wykonywaniu kontroli w celu weryfikacji przestrzegania warunków obowiązujących na wałach przeciwpowodziowych, obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, a także stanu zabezpieczenia przed powodzią i przebiegu usuwania skutków powodzi związanych z utrzymaniem wód oraz urządzeń wodnych;
  • obsługa danych przestrzennych Ośrodka OKI w systemach GIS; aktualizacja informacji istotnych z punktu widzenia ochrony przeciwpowodziowej na potrzeby planowania przestrzennego.


Warunki pracy

• Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym.
• Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
• Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
• Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
• Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
• Siedziba Urzędu znajduje się w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 13a i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, niewyposażonym w windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszych etapów rekrutacji. Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Oferty osób wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, a nie zakwalifikowanych do zatrudnienia niszczone są komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w postępowaniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /0-91/ 44 11 248 p. Ewa Kraszewska-Wieczorek.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe w zakresie gospodarki wodnej, budownictwa, gospodarki przestrzennej, geodezji , inżynierii środowiska

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość "Dyrektywy 2007/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. w sprawie oceny ryzyka powodziowego i zarządzania nim"
  • znajomość i umiejętność obsługi jednego z geograficznych systemów informacji przestrzennej (ArcGis lub Geomedia).
  • doświadczenie zawodowe związane z gospodarką wodną lub zagospodarowaniem przestrzennym, w szczególności w administracji publicznej
  • dodatkowe wykształcenie z zakresu: geograficznych systemów informacyjnych (GIS); prawa i administracji; gospodarki przestrzennej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność analizy opracowań, syntezy
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • umiejętność argumentowania, przekonywania, umiejętność rozwiązywania problemów
  • odpowiedzialność, komunikatywność, asertywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • obsługa pakietu Microsoft Office


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi