Opis stanowiska pracy


Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Urząd Żeglugi Śródlądowej, 70-207 Szczecin, pl.S.Batorego 4,

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Monitorowanie i urzymanie sprawności działania urządzeń elektronicznych RIS (kamer CCTV,urządzeń radiowych,stacji bazowych AIS i DGPS oraz radarów),w tym ustalanie przyczyn ich wadliwego funkcjonowania;
  • Montaż i demontaż urządzeń elektronicznych wymagających naprawy bądź regulacji (urządzenia montowane na masztach i mostach w trudno dostępnych miejscach);
  • Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń i instalacji infrastruktury technicznej;
  • Zlecanie usług w zakresie napraw i konserwacji sprzętu, i urządzeń teletechnicznych systemu RIS;
  • Utrzymywanie,obsługa i kontrola stanu technicznego systemów ostrzegania ,łączności ,kontroli , i monitorowania ruchu statków;
  • Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznej ( w tym przygotowywanie raportów z cyklicznych objazdów) urządzeń systemu RIS;
  • Nadzór nad polisą ubezpieczeniową urządzeń systemu RIS;
  • Współpraca przy wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych w ramach rozbudowy systemu RIS.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu - przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
Praca w terenie (w miejscach trudno dostępnych oraz w zmiennych warunkach atmosferycznych);
Praca w trudnych warunkach środowiskowych (wymiana i montaż sprzętu elektronicznego);
Praca na wysokości (maszty);
Narażenie na promieniowanie elektromagnetyczne (praca w otoczeniu radarów oraz przy użyciu radiotelefonów nadawczo-odbiorczych).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty odrzucone lub otrzymane po terminie nie bedą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone. Wysokość proponowanego wynagrodzenia: 3 200,00 - 3 400,00 zł brutto miesięcznie plus dodatek za wysługę lat do maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego miesięcznie.
Dodatkowe informacje pod nr tel: 91 43 22 841.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze działalności związanym z obsługą i utrzymaniem urządzeń technicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Znajomość zagadnień w dziedzinie sprzętu komputerowego, sieci teleinformatycznych oraz transmisji danych;
  • Praktyczna znajomość pracy z systemem MS Windows oraz pakietem biurowym MS Office (Word,Exel,Outlook);
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1/B2);
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy związanej z naprawą urządzeń elektroniki morskiej;
  • Znajomość problematyki żeglugi śródlądowej;
  • Dobra znajomość języka niemieckiego;
  • Dyspozycyjność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy kategorii B;
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1/B2).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi