Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw Finansów i Zaopatrzenia Zespół ds Finansów i Zaopatrzenia

66-200 Świebodzin Ul. Zielona 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list płatniczych funkcjonariuszy i pracowników Policji celem wypłaty należnych świadczeń finansowych
  • przeprowadzanie postępowań szkodowych, sporządzanie dokumentacji w celu wyjaśnienia wszystkich okoliczności powstania szkody, opracowywanie sprawozdań z tych czynności oraz współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w celu pozyskania środków na naprawienie szkody
  • prowadzenie postępowań odszkodowawczych z powodu utraty mienia prywatnego przez policjantów podczas wykonywania czynności służbowych, sporządzanie protokołów wstępnych i ustalanie faktów i okoliczności oraz wartości i tym samym proponowanie komisji odszkodowawczej wniosków końcowych postępowania
  • zajmowanie się przyjmowaniem darowizn pieniężnych i rzeczowych przez Komendę Powiatową Policji w Świebodzinie, sporządzanie wymaganej dokumentacji związanej z darowiznami
  • prowadzenie gospodarki powierzonym sprzętem i ewidecjonowanie sprzętu techniki biurowej, policyjnej, sprzętu żywnościowego oraz kulturalno - oświatowego, wystawianie dokumentów przyjęcia zamówienia na brakujący, a niezbędny sprzęt


Warunki pracy

Praca biurowa w wymiarze 8 godzin na dobę. Praca przy monitorze komputera powyżej 4 godzin na dobę. Praca w budynku Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie przy ul. Zielonej 2, 66-200 Świebodzin w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze budynku trzykondygnacyjnego z oświetleniem naturalnym i sztucznym. Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę. Stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, ksero, niszczarka do dokumentów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Wynagrodzenie zasadnicze 4 261,18 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego.


Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne z brakiem wskazania konkretnego zespołu i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie.


Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia.


Nasz urząd jest pracodwacą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 15 czerwca 2022 r. , a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno - biurowej
  • umiejętność korzystania z pakietu biurowego Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność stosowania obowiązującego prawa w praktyce
  • terminowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność oraz odpowiedzialność
  • wysoka kultura osobista
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • chęć doskonalenia posiadanych umiejętności
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-05-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie, ul. Zielona 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem specjalista w Zespole ds Finansów i Zaopatrzenia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/05/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi