Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Skarżysku-Kamiennej

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Sikorskiego 20
26-110 Skarżysko-Kamienna

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym dowodów księgowych, ewidencja zapisów księgowych i operacji gospodarczych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w ramach operacji bankowych
  • 2. Sporządzanie dokumentów związanych z naliczaniem opłat za wykonywane czynności przez Inspekcję Weterynaryjną
  • 3. Prowadzenie zagadnień związanych z wynagradzaniem pracowników(sporządzanie listy płac- w układzie zadaniowym, prowadzenie kart wynagrodzeń, wystawianie pracownikom zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń) oraz wyznaczonych lekarzy weterynarii,
  • 4. Sporządzanie planów finansowych oraz sprawozdawczości finansowej jednostki: -w układzie zadaniowym - wg. klasyfikacji budżetowej
  • 5. Przygotowanie wniosków o zmianę w planach finansowych jednostki oraz wniosków o rezerwy budżetowe: - w układzie tradycyjnym i zadaniowym - wg. klasyfikacji budżetowej
  • 6. Sporządzanie analiz dotyczących działalności finansowej jednostki w układzie tradycyjnym
  • 7. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym
  • 8. Obsługa programu komputerowego w zakresie księgowości (planowania, dochodów budżetowych, wydatków budżetowych, zaangażowania), w tym systemu obsługi Budżetu Państwa TREZOR i systemów bankowych NBE i NBP- VideoTel
  • 9. Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, GUS oraz rozliczeń kosztów działalności merytorycznej.


Warunki pracy

- praca wykonywana jest zgodnie z zasadami ekonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
- praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo- brak wind i podjazdów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe -ekonomiczne,( ekonomia, finanse, rachunkowość)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
finansowo-księgowym na stanowiskach związanych z obsługą płacowo-księgową,




pozostałe wymagania niezbędne:

  • - umiejętność obsługi programów komputerowych
  • - doświadczenie zawodowe i znajomość zagadnień finansowo-księgowych ( księgowość budżetowa)
  • - Wiedza z zakresu znajomości klasyfikacji budżetowej i z zakresu przepisów o rachunkowości, finansów publicznych
  • - znajomość prawa pracy i przepisów ZUS- program Płatnik
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi