Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
ul. Zielona 3
17-300 Siemiatycze


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw kadrowych związanych ze stosunkiem służbowym policjantów i stosunkiem pracy pracowników,
  • prowadzenie ewidencji etatowej, ewidencji w sprawach dyscyplinarnych i skargowych oraz sporządzanie sprawozdań na podstawie wskazanych ewidencji,
  • tworzenie rozkazów organizacyjnych,
  • koordynowanie doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników cywilnych,
  • analizowanie i zgłaszanie potrzeb szkoleniowych,
  • wykonywanie zadań w zakresie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji.


Warunki pracy

- stanowisko jest usytuowane na II piętrze budynku,
- narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon, komputer, szafy biurowe,
- bariera architektoniczna: w budynku nie ma windy,
- warunki dodatkowe: praca przy naturalnym i sztucznym świetle, pomieszczenie ogrzewane
Budynek poza częścią parterową nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, dokumenty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy dla wszystkich kandydatów spełniających wymagania formalne i następnie wobec 6 najlepszych kandydatów rozmowa kwalifikacyjna oraz test praktycznego posługiwania się komputerowymi programami biurowymi.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi nie mniej niż 2100 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 670 46 22


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie o profilu prawno - administracyjnym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość prawa pracy oraz przepisów regulujących stosunek służbowy policjanta,
  • znajomość programów biurowych Microsoft Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • oświadczenie o wyrazeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi