Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
08-110 Siedlce
ul. Kazimierzowska 29

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz pracownikow urzędu oraz urzędowych lekarzy weterynarii
  • przygotowywanie danych do sprawozdań zleconych przez GUS oraz innych sprawozdań zleconych przez dysponentów nadrzędnych w zakresie zajmowanego stanowiska
  • obliczanie i pobieranie podatku od osób fizycznych
  • księgowanie operacji finansowych i gospodarczych w programie finansowo-księgowym
  • przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych związanych z ubezpieczeniami społecznymi i zdrwotnymi pracowników z wykorzystaniem programu Płatnik, obliczanie i pobieranie skladek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne,fundusz pracy
  • sporządzanie informacji PIT-11, PIT-40 i rocznych deklaracji PIT-4R


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych: fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru, skaner). Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu. oraz współpraca z bankiem, urzędami i instytucjami. Praca wymaga dyspozycyjności.
Stanowisko zlokalizowane jest w pokoju biurowym na parterze. Narzędzia i materiały pracy: komputer, fax, niszczarka, skaner. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
-dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 25 6326027
-oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
-oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem
-kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie, nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani
-nie zwracamy nadesłanych dokumentów
oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy
-oferta powinna być zatytułowana "ogłoszenie o naborze 32014"

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
  • bardzo dobra znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń spolecznych i zdowotnych
  • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
  • biegła obsługa systemu Płatnik
  • umiejętność dobrej współpracy z innymi pracownikami
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • odpowiedzialność, sumienność, systematyczność
  • pożądane doświadczenie w jednostce budżetowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi