Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw umów i opłat za media w Wydziale Inwestycji i Remontów


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje dokumentację w celu realizacji zamówień publicznych dla dostaw mediów i usług niezbędnych do prawidłowego utrzymania obiektów wykorzystywanych dla potrzeb Policji województwa podkarpackiego;
  • Przygotowuje umowy na dostawy mediów: energii elektrycznej, cieplnej, gazu, wody, odprowadzenia ścieków oraz wywozu nieczystości stałych i płynnych lub deklaracje na odbiór odpadów komunalnych dla wszystkich nieruchomości wykorzystywanych dla potrzeb Policji;
  • Sporządza analizy, sprawozdania i bieżące informacje w zakresie zużycia poszczególnych mediów w terminach i zakresie wymaganym w bieżącej korespondencji;
  • Uczestniczy w planowaniu wydatków budżetowych w pozycjach związanych z zakupem mediów;
  • Analizuje faktury wystawiane przez dostawców mediów pod względem ich zgodności z zawartymi umowami;
  • Uczestniczy w pracach komisji inwentaryzacyjnych i komisjach ds. wybrakowania, przeklasyfikowania majątku;
  • Prowadzi ewidencję zawartych i obowiązujących umów na dostawę poszczególnych mediów.


Warunki pracy

Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, odpowiednio dostosowanych toalet. Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia.  Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.


Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe - powyżej półtora roku pracy w administracji publicznej
  • Bardzo dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów i ustaw regulujących sprawy zamówień publicznych, regulujących kwestie związane z dostawą mediów (en. elektryczna, en. cieplna, gaz) - prawo energetyczne
  • Znajomość ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustaw o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • Znajomość przepisów KPA, KC, ustawy o podatku od towarów i usług
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność rozwiazywania problemów
  • Umiejętności analityczne
  • Kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w przygotowaniu i nadzorze nad realizacją umów cywilno - prawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania doświadczenia w przygotowywaniu i nadzorze nad realizacją umów cywilno - prawnych - kopie dokumentów potwierdzających takie doświadczenie

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr i Szkolenia
    Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
    ul. Dąbrowskiego 30
    35-036 Rzeszów
    Zalecamy wysyłanie dokumentów pocztą.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi