Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie przelewów bankowych w formie elektronicznej w użytkowanych systemach bankowych, w tym również zleceń płatności w celu zapewnienia terminowej spłaty zobowiązań KWP w Rzeszowie;
  • Przygotowywanie przelewów list dodatkowych należności pieniężnych w formie tzw. zrzutów danych z programu SWOP Płace do systemu bankowości elektronicznej w celu zapewnienia terminowej wpłaty należności funkcjonariuszy, pracowników i innych osób fizycznych;
  • Prowadzenie obsługi mikrorachunków bankowych w systemie NBP Collect celem obsługi depozytów jednostki;
  • Wprowadzanie do informatycznego systemu ewidencji PUE Mandaty informacji o nałożonych na funkcjonariuszy mandatach karnych celem terminowego przesyłania informacji o nałożonych grzywnach do właściwych organów administracji skarbowej;
  • Przygotowywanie zleceń przekazów pocztowych w formie elektronicznej celem terminowej realizacji zobowiązań KWP w Rzeszowie;
  • Przygotowywanie przelewów bankowych w formie elektronicznej dotyczących udzielonych pożyczek i innych rozliczeń w zakresie działalności Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej KWP w Rzeszowie;
  • Archiwizowanie wytworzonej dokumentacji służbowej w celu właściwego jej zabezpieczenia i przekazania do zasobów archiwalnych jednostki.


Warunki pracy

Ośmiogodzinny system pracy. Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego budynku.
Praca wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, polega głównie na wprowadzaniu danych do systemów elektronicznych. Rodzaj wykonywanej pracy wymaga dokładności, zapewnienia terminowości realizowanych zadań, umiejętności skupienia i uwagi oraz dobrej organizacji czasu pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858 2672.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach finansowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
  • Biegła obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, potwierdzających długość i rodzaj doświadczenia np. : kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi