Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
41 - 709 Ruda Śląska
ul. Gen. Hallera 9

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynacja pracy Zespołu Prezydialnego, przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do Komendy Miejskiej i Zespołu Prezydialnego oraz jej wydawanie.
  • Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów jawnych w komórkach KMP i Komisariatach poprzez przeprowadzenie wizytacji i udzielanie instruktaży w celu zapewnienia właściwego obiegu w/wym. dokumentów
  • Prowadzenie Rejestru skarg i wniosków oraz przygotowywanie, opracowywanie i sporządzanie sprawozdań w zakresie skarg dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej, Komendy Wojewódzkiej i Rzecznika Praw Człowieka.
  • Uczestniczenie w procedurach przekazywania komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego zaewidencjonowania dokumentów jawnych, w celu potwierdzenia stanu faktycznego z ewidencyjnym.
  • Dokonywanie rejestracji i aktualizacji przepisów aktów prawnych KWP i KGP.
  • Rozdzielanie otrzymanej korespondencji na poszczególnych odbiorców, sporządzanie sprawozdań.
  • Rejestrowanie broni pneumatycznej, wydawanie kart rejestracyjnych i prowadzenie ich ewidencję.
  • Obsługiwanie interesantów oraz sporządzanie pism na polecenie Komendanta Miejskiego.


Warunki pracy

Praca biurowa, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
Wymuszona pozycja ciała – siedząca.
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, w naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Częste kontakty zewnętrzne z pracownikami prokuratur, sądów, towarzystw ubezpieczeniowych, pracownikami urzędów pocztowych i Urzędu Miasta
Pomieszczenie biurowe znajdujące się na parterze budynku, tylko wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd). Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe kondygnacje budynku komendy i pomieszczenia sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zatrudnienie w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na czas jego usprawiedliwionej nieobecności.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2053,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach selekcji telefonicznie lub e-mailowo.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32-2449218, 32-2449219

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno - biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku, m.in. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej,
  • Znajomość obsługi programów komputerowych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku pracy.
  • Planowanie i organizacja pracy, rzetelność, terminowość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi