Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w RadomskuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaKomenda Powiatowa Policji
97-500 Radomsko
ul. Piłsudskiego 56
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- - zarządzanie i administrowanie systemami oraz prowadzenie bieżącej obsługi serwerów w Komendzie Powiatowej Policji w Radomsku
- - uruchamianie policyjnych systemów komputerowych w sieci Komendy,
- - obsługiwanie systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej Komendy,
- - realizowanie czynności związanych z techniczną obsługą monitoringu wizyjnego Komendy i jednostek podległych oraz obsługa monitoringu przemysłowego,
- - prowadzenie szkoleń policjantów w zakresie obsługi terminali, programów,
- - wprowadzanie i udostępnianie danych w systemach policyjnych.
Warunki pracypraca biurowa, w siedzibie urzędu i poza nim, w systemie zmianowym, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na I piętrze, wyjazdy służbowe.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- wynagrodzenie: 1,4459 mnożnik kwoty bazowej, tj. 2709,38 brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- oferty należy składać w kopertach na adres wskazany powyżej z dopiskiem "oferta na stanowisko specjalisty ds. obsługi informatycznej w Zespole Łączności i Informatyki"
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:- - znajomość regulacji prawnych w zakresie realizowanych zadań - Decyzja Nr 125 KGP z dnia 05.04.2013 r. w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji
- wiedza na temat funkcjonowania oraz topologii sieci komputerowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- - poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli poufne
- - dobra znajomość struktury Komendy Powiatowej Policji w Radomsku
- - praca w jednostkach podległych MSWiA
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-08-22
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu