Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Przemyślu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw Ruchu Drogowego w Wydziale Ruchu Drogowego

Komenda Miejska Policji w Przemyślu, ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji oraz rejestracji: kolizji i wypadków drogowych, kierujących naruszających przepisy o ruchu drogowym;
  • Prowadzenie zbiorów kartotecznych Prd 5 i Prd 2 oraz orzeczeń sądowych;
  • Dokonywanie analiz i wydruków z bazy KSiP i SEWiK;
  • Opracowywanie okresowych analiz o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym;
  • Wydawanie zaświadczeń i informacji o stanie w ruchu drogowym;
  • Wprowadzanie kart informacyjnych dotyczących ukaranych kierowców przez Sąd;
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania sporządzone przez sądy w sprawach o ukaranie za przestępstwa i wykroczenia;
  • Wprowadzanie do systemu KSiP danych dotyczących kierujących pojazdami, ukaranych za naruszenie przepisów i zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym;
  • Wydawanie zaświadczeń o zdarzeniach drogowych oraz realizacja czynności materialno - technicznych w sprawach udzielania informacji o statusie w ruchu drogowym;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą kancelaryjną wydziału , w tym prowadzenie dzienników korespondencyjnego i podawczego , książki doręczeń;
  • Prowadzenie rejestru nałożonych przez funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego mandatów karnych;
  • Rejestrowanie korespondencji wychodzącej i doręczonej za pośrednictwem Poczty Polskiej w serwisie E-POCZTA;
  • Przygotowywanie informacji o zdarzeniach drogowych do firm ubezpieczeniowych;
  • Opracowywanie pism na potrzeby kierownictwa wydziału.


Warunki pracy

praca biurowa, naturalne i sztuczne oświetlenie, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, budynek posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, odporność na stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne,które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy
- test ze znajomości pakietu MS Office
- rozmowa kwalifikacyjna.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (16) - 677-33-50, 677-33-51, 677-33-52, 677- 32-07.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub w obszarze obsługi baz danych zbiorów informatycznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o Policji, znajomość ustawy o Służbie Cywilnej, znajomość ustawy o Pracownikach Urzędów Państwowych;
  • znajomość ustawy o Kierujących pojazdami;
  • znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym
  • znajomość podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość Rozporządzenia MSWiA w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego;
  • znajomość Zarządzenia nr 31 Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form prowadzenia przez Policję statystyki zdarzeń drogowych
  • znajomość systemów operacyjnych MS Windows, dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, Open Office, znajomość zagadnień kancelaryjno - biurowych, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność organizacji pracy własnej;
  • zdolność analitycznego myślenia, asertywność, umiejętność pracy w zespole, dobra komunikacja interpersonalna.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zagadnień dotyczących obsługi policyjnych i pozapolicyjnych baz danych;
  • wiedza o zasadach prowadzenia zbiorów informacji o zdarzeniach, osobach, podmiotach, miejscach i przedmiotach uzyskanych przez Policję podczas realizacji zadań;
  • posiadanie specjalistycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania centralnych baz danych SEWiK i KSiP
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji o klauzuli TAJNE


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji o klauzuli TAJNE
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi