Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw rozliczeń w Wydziale Nadzoru w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

60-763 Poznań ul. Siemiradzkiego 5a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje programy inwestycji i ich aktualizacje w tym wykonuje zadania związane z realizacją programów rządowych,
  • Monitoruje rzeczowy i finansowy postęp prac projektowych i robót budowlanych w tym wykonuje zadania związane z realizacją programów rządowych,
  • Opracowuje materiały do rozliczenia inwestycji zakończonych we współpracy z zespołem ds. dokumentacji i inspektorami nadzoru w tym wykonuje zadania związane z realizacją programów rządowych,
  • Uczestniczy w naradach i spotkaniach roboczych, radach technicznych związanych z wykonaną dokumentacją projektową,
  • Wspiera pracę inspektora nadzoru w zakresie udziału w przekazaniu placu budowy, odbiorach częściowych i ostatecznych robót,
  • Wspiera Kierownika Zespołu w zakresie analizy wycen zawartych w protokołach robót koniecznych i zaniechanych,
  • Przekazuje informacje o realizowanych pracach projektowych i trwających pracach budowlanych innym komórkom organizacyjnym Oddziału i Centrali,
  • Rozpatruje wnioski o udzielenie informacji publicznej na temat rozwoju sieci drogowej na podstawie posiadanej dokumentacji i projektowanych rozwiązaniach technicznych oraz prowadzonych robotach budowlanych,


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


praca biurowa,
obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, 
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
stres związanych z obsługą klientów zewnętrznych i wewnętrznych oraz


odpowiedzialności za różnorodne zadania i działania pod presją czasu



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze drogownictwa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów dot. dróg publicznych i ochrony pasa drogowego, przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Obsługa komputera w tym dobra znajomość programów Pakietu Office
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, Rzetelność, Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane: kosztorysowanie
  • Wiedza z zakresu analizy ekonomicznej i finansowej przedsięwzięć w sektorze inwestycji publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia uprawnień budowlanych,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Poznaniu
    ul. Siemiradzkiego 5a
    60-763 Poznań
    (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: Specjalista Z-6 / ds. rozliczeń)

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/07/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi