Opis stanowiska pracy


Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjnych w Wydziale Obsługi, Referacie Administracyjno-Gospodarczym

Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
61-893 Poznań, ul. Krakowska 19

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Administrowanie nieruchomościami Urzędu
  • Prowadzenie magazynu gospodarczego Urzędu wraz z ewidencją ilościowo-wartościową
  • Prowadzenie działań związanych z użyczaniem i najmem nie użytkowanych powierzchni nieruchomości Urzędu oraz rozliczanie najmu i użyczenia nieruchomości znajdujących się w trwałym zarządzie Urzędu
  • Poddawanie obiektów budowlanych Urzędu obowiązkowym kontrolom okresowym elementów budynku, instalacji i urządzeń
  • Planowanie, realizacja i rozliczanie remontów, konserwacji budynków Urzędu i ich otoczenia
  • Prowadzenie Książki Obiektów Budowlanych oraz przygotowywanie, rozliczanie i przechowanie dokumentów technicznych i finansowych administrowanych nieruchomości
  • Przygotowywanie i udział w prowadzonych postępowaniach o zamówienia publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Pzp i przepisami wewnętrznymi Urzędu
  • Realizacja zadań związanych z ochroną i zabezpieczeniem obiektów Urzędu oraz nadzór nad utrzymaniem czystości i bezpieczeństwa wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości


Warunki pracy

Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz z użyciem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących i kopiujących (IV piętro). Praca siedząca w wymuszonej pozycji ciała, wymagająca chodzenia od parteru do 5 kondygnacji. Ręczne przenoszenie materiałów: w magazynie gospodarczym i sporadycznie na stanowisku pracy w
pomieszczeniu biurowym. Sporadyczna praca na wysokości związana z kontrolą stanu technicznego obiektów i korzystania z dokumentów w zabudowach i szafach. Budynek wyposażony jest w windę zewnętrzną umożliwiającą transport na poziom parteru, brak windy pomiędzy wszystkimi kondygnacjami wewnątrz budynku. Delegacje krajowe do
wydziałów zamiejscowych na terenie woj. wielkopolskiego środkami komunikacji publicznej lub wymagające kierowania służbowymi pojazdami osobowymi.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na
płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,
pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Co oferujemy naszym pracownikom ?
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, zatrudnienie na podstawie
umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- czas pracy w godzinach od 7:00 do 15:00, z możliwością ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia stanowiskowe oraz szkolenia dające możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- możliwość ubezpieczenia grupowego na życie,
- miejsce pracy zlokalizowane w centrum Poznania z odpowiednimi połączeniami komunikacyjnymi.

W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.
Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do rozmowy kwalifikacyjnej).
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wykazanych w części "Dokumenty i oświadczenia dodatkowe" nie jest obowiązkowe, ale będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów/ kandydatki.
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnych etapów naboru. Brak odpowiedzi w ciągu 30 dni licząc od daty 31 stycznia 2020 r., jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydatki/ kandydata. Oferty odrzucone i nieodebrane w ciągu 3 miesięcy od zakończenia naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje
można uzyskać pod nr tel. 61 856-72-81, 61 856-72-80.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w tym min. 2 lata w obszarze gospodarowania nieruchomościami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Szkolenie z obszaru gospodarowania nieruchomościami
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane
  • Znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Umiejętność posługiwania się komputerem oraz stosowania aplikacji systemowych i biurowych MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w obszarze zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Potwierdzenie przeszkolenia w obszarze gospodarowania nieruchomościami
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie szkolenia z zakresu zamówień publicznych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
    ul. Krakowska 19
    61-893 Poznań
    ( z dopiskiem "oferta pracy") lub
    osobiście w Referacie Kadr, Płac i Szkolenia, pok. nr 37 lub nr 38
    lub na adres kadry.oum.poznan@poczta.gum.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/01/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi