Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79
60-529 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych, dekretacja dokumentów księgowych oraz wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego,
  • prowadzenie obsługi kasowej i bankowej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowisku w Poznaniu; sporządzanie przelewów bankowych, kompletowanie wyciągów bankowych w elektronicznym systemie bankowości „enbepe” oraz zamawianie i rozliczanie środków w Banku Gospodarstwa Krajowego; kontrolowanie terminów odnawiania certyfikatów bankowych, prowadzenie obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • przeprowadzanie bieżącej analizy wykonania wydatków i dochodów, przedstawianie propozycji dokonania zmian w planie wydatków Regionalnej Dyrekcji w Poznaniu, uzgadnianie kont księgowych w celu prawidłowego przygotowania sprawozdań budżetowych, sporządzanie sprawozdań budżetowych,
  • ewidencjonowanie, kontrolowanie i rozliczanie wydatków w ramach projektów unijnych,


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– brak toalet dla niepełnosprawnych,
– brak drzwi o odpowiedniej szerokości dla wózków inwalidzkich,
– budynek wyposażony w windę osobową,
– siedziba urzędu mieści się na XI - XIII piętrze budynku ,
- dostępność światła dziennego oraz sztucznego,
- zagrożenie korupcją,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
- wyjazdy służbowe

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na kopercie prosimy podać numer ogłoszenia.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą elektroniczną .

W przypadku dużej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne komisja dokonuje analizy merytorycznej dokumentów aplikacyjnych i w wyniku preselekcji wyłania kandydatów najbardziej odpowiadających wymaganiom określonym dla danego stanowiska pracy, do kolejnych etapów naboru.

Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Prosimy o składanie dokumentów w języku polskim.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczna lub dowolne wyższe i studia podyplomowe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajmość przepisów o rachunkowości i finansach publicznych,
  • znajmomość przepisów z zakresu podatków, ubezpieczeń społecznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Word i Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie: KPA, Ordynacja Podatkowa, postępowanie egzekucyjne w administracji, ochrona danych osobowych i niejawnych, prawo pracy,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • efektywna komunikacja,
  • radzenie sobie ze stresem,
  • umiejętność dostosowania się do zmian,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i umiejętność ich zastosowania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wskazane przeszkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi