Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Chlebowa 4/8
61-003 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynacja potrzeb i oczekiwań komórek organizacyjnych w zakresie zadań wykonywanych przez zewnętrzną obsługę prawną w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki.
  • Organizacja procesu opiniowania dokumentów powodujących powstanie zobowiązań prawnych lub finansowych w celu przestrzegania zapisów obowiązujących ustaw.
  • Prowadzenie w uzgodnieniu z zewnętrzną obsługą prawną spraw związanych z zaległościami dotyczącymi należności budżetowych w celu wypełnienia zapisów Ustawy o finansach publicznych.
  • Udzielanie komórkom organizacyjnym porad prawnych dotyczących spraw prowadzonych przez te komórki i zapewniania opinii prawnych zewnętrznej obsługi prawnej w tym zakresie w celu zagwarantowania zgodności działań z obowiązującym porządkiem prawnym,
  • Opiniowanie projektów postanowień i decyzji wydawanych przez Dyrektora jako organu administracji rządowej niezespolonej w celu zapewnienia ich prawidłowości pod względem formalno – prawnym,
  • Informowanie komórek organizacyjnych o zmianach w obowiązujących stanie prawnym, w zakresie dotyczącym Regionalnego Zarządu w celu zapewnienia znajomości aktualnych przepisów przez pracowników.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
- stanowisko pracy znajduje się w budynku biurowym - wysoki parter;
- budynek wyposażony jest w windy osobowe;
- w budynku znajduje się platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko
specjalisty ds prawnych w Zespole ds Obsługi Kancelaryjnej i Organizacji".
Z wybranymi kandydatkami/kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Dokumenty mogą być odbierane osobiście w
ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Dodatkowe
informacje można uzyskać pod numerami telefonów 61 8567724, 61 8567721.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość podstawowych aktów prawa w zakresie działania Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej, takich jak: Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska, Ustawa o ochronie przyrody, Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Ustawa o rybactwie śródlądowym;
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych i Prawa budowlanego;
  • umiejętność zarządzania informacją i dzielenia się nią
  • terminowość
  • bezstronność
  • łatwość wypowiedzi i komunikacji
  • kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • życiorys, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi