Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Wojewódzka Policji
w Poznaniu
ul. Kochanowskiego 2a


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizowanie prac kancelaryjno-biurowych wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami, dbanie o właściwy obieg dokumentów, prowadzenie dzienników korespondencyjnych, książek przepisów, dzienników podawczych.
  • Wykonywanie czynności związanych z wysyłką i odbiorem korespondencji wewnętrznej i pozaresortowej.
  • Prowadzenie ewidencji w zakresie środków trwałych, pieczątek, materiałów kancelaryjnych.
  • Uzgadnianie i prowadzenie ewidencji przepisów MSWiA, KGP, KWP i Naczelnika Wydziału Finansów.
  • Monitorowanie właściwego prowadzenia list obecności, książek wyjść, nadgodzin pracowników wydziału.
  • Prowadzenie ewidencji i wydawanie skierowań związanych z obowiązkiem badań profilaktycznych w zakresie medycyny pracy.


Warunki pracy

Stanowisko pracy związane z realizowaniem zadań w zakresie prac kancelaryjno-biurowych, praca przy komputerze oraz kompletowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań.
Piętro III, winda x2, w pomieszczeniu znajdują się dwa stanowiska komputerowe, na których praca wykonywana jest przez pełen wymiar czasu pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61-84-127-00
2) Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
3) Listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP KWP w Poznaniu pod numerem ogłoszenia.
4) Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).
5) Wynagrodzenie według mnożnika 1.45 kwoty bazowej (tj. 2.717,07 zł. brutto + wysługa lat).
6) Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Poznaniu lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego).
7) Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.
8) Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi kancelaryjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów finansowych,
  • sprawne liczenie gotówki,
  • organizacja pracy,
  • umiejętność współpracy (praca zespołowa),
  • zdolności interpersonalne,
  • samodzielność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • opanowanie i odporność na stres,
  • umiejętność negocjacji,
  • asertywność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu
  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi