Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Zespole Budżetu Wydziału Finansów KWP w Opolu

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rozliczanie należności dot. KWP, CBŚP oraz sprawdzanie poprawności naliczeń, kompletności dokumentów przekazywanych do wypłaty przez KPP/KMP w zakresie wynagrodzeń biegłych sądowych, tłumaczy przysięgłych, krajowych i zagranicznych delegacji służbowych, przejazdów funkcjonariuszy do szkół i w celu odwiedzenia rodziny, kosztów stawiennictwa świadka oraz udziału osób przybranych do okazania w celu wypłaty należności wynikających z obowiązujących przepisów.
  • Ewidencja naliczonego podatku dochodowego od osób fizycznych od płatności wypłacanych biegłym sądowym, tłumaczom przysięgłym, świadkom oraz osobom przybranym do okazania.
  • Sporządzanie przelewów z wykorzystaniem systemów bankowości elektronicznej udostępnionych przez Narodowy Bank Polski w zakresie wydatków budżetowych, Bank Gospodarstwa Krajowego w zakresie wydatków Funduszu Wsparcia Policji, Bank Zachodni WBK w zakresie wydatków KKOP.
  • Importowanie przelewów oraz sporządzanie list wypłat w zakresie należności rozliczanych w Zespole Budżetu w informatycznym Systemie Wspomagania Obsługi Policji.
  • Sprawowanie kontroli w zakresie wymogów formalnych oraz kompletności dokumentów przekazywanych do realizacji przez komórki organizacyjne KWP oraz jednostki powiatowe garnizonu opolskiego.
  • Sprawdzanie raportów kasowych KWP, sporządzanie specyfikacji na podjęcie gotówki z banku oraz wypisywanie czeków bankowych.
  • Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT 11 oraz PIT 8C z tytułu naliczonego i pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych z innych tytułów niż stosunek pracy lub służby.
  • Rozliczanie wydatków dokonywanych przez KPP ze środków otrzymanych od dysponenta - KWP w Opolu- w formie pogotowia kasowego.


Warunki pracy

Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),
permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie brutto w wys. ok. 3040 zł.

Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-24-12.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz www.dsc.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera - pakiet Office,
  • umiejętność komunikowania się oraz pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność interpretacji przepisów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zagadnień finansów publicznych, prawa podatkowego oraz ustawy o Policji,
  • znajomość obsługi systemu SWOP.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi