Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w OpoluKomendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Zespole Budżetu Wydziału Finansów KWP w OpoluKomenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Rozliczanie należności dot. KWP, CBŚP oraz sprawdzanie poprawności naliczeń, kompletności dokumentów przekazywanych do wypłaty przez KPP/KMP w zakresie wynagrodzeń biegłych sądowych, tłumaczy przysięgłych, krajowych i zagranicznych delegacji służbowych, przejazdów funkcjonariuszy do szkół i w celu odwiedzenia rodziny, kosztów stawiennictwa świadka oraz udziału osób przybranych do okazania w celu wypłaty należności wynikających z obowiązujących przepisów.
- Ewidencja naliczonego podatku dochodowego od osób fizycznych od płatności wypłacanych biegłym sądowym, tłumaczom przysięgłym, świadkom oraz osobom przybranym do okazania.
- Sporządzanie przelewów z wykorzystaniem systemów bankowości elektronicznej udostępnionych przez Narodowy Bank Polski w zakresie wydatków budżetowych, Bank Gospodarstwa Krajowego w zakresie wydatków Funduszu Wsparcia Policji, Bank Zachodni WBK w zakresie wydatków KKOP.
- Importowanie przelewów oraz sporządzanie list wypłat w zakresie należności rozliczanych w Zespole Budżetu w informatycznym Systemie Wspomagania Obsługi Policji.
- Sprawowanie kontroli w zakresie wymogów formalnych oraz kompletności dokumentów przekazywanych do realizacji przez komórki organizacyjne KWP oraz jednostki powiatowe garnizonu opolskiego.
- Sprawdzanie raportów kasowych KWP, sporządzanie specyfikacji na podjęcie gotówki z banku oraz wypisywanie czeków bankowych.
- Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT 11 oraz PIT 8C z tytułu naliczonego i pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych z innych tytułów niż stosunek pracy lub służby.
- Rozliczanie wydatków dokonywanych przez KPP ze środków otrzymanych od dysponenta - KWP w Opolu- w formie pogotowia kasowego.
Warunki pracyBudynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),
permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie brutto w wys. ok. 3040 zł.
Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-24-12.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz www.dsc.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość obsługi komputera - pakiet Office,
- umiejętność komunikowania się oraz pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność interpretacji przepisów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość zagadnień finansów publicznych, prawa podatkowego oraz ustawy o Policji,
- znajomość obsługi systemu SWOP.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-09-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu