Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań związanych z procesem planowania budżetu garnizonu opolskiego oraz sporządzanie wniosków do dysponenta nadrzędnego o dokonanie zmian w planie finansowym garnizonu opolskiego w układzie paragrafowym, jak również sporządzanie dla dysponenta wyższego stopnia zestawień zmian w planie wydatków budżetowych w układzie funkcji, zadań, podzadań i działań,
  • sporządzanie ocen i informacji związanych z realizacją planu finansowego,
  • agregowanie danych dotyczących etatów i mierników realizacji celów oraz tworzenie algorytmu do podziału planu finansowego i realizowanych wydatków w układzie zadaniowym budżetu,
  • sprawowanie okresowej kontroli nad stopniem realizacji wydatków budżetowych,
  • obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Wydziału Finansów,
  • administracja systemu Ochrony Dokumentów Niejawnych – ODN w Wydziale Finansów,
  • archiwizacja dokumentacji z zakresu pracy na stanowisku.


Warunki pracy

- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),
- stres związany z pracą pod presją czasu,
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie brutto w wys. ok.2840 zł.

Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-24-12. Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz nabory.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
praca w obszarze finansów jednostki budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustaw o finansach publicznych, o Policji, rachunkowości i przepisów resortowych,
  • umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów prawa w praktyce,
  • umiejętność podejmowania decyzji i pracy w zespole,
  • zdolność samodzielnego, analitycznego myślenia,
  • asertywność i umiejętność przekonywania,
  • umiejętności redakcyjne, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • bardzo dobra znajomość obsługi programu służącego do planowania budżetu oraz bieżącej analizy wydatków, umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu TREZOR,
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi