Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw ds. analizy, nadzoru i sporządzania sprawozdań w zakresie paragrafów płacowych w Sekcji Wydatków Osobowych Wydziału Finansów

10-521 Olsztyn ul. Partyzantów 6/8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizuje stopień wykonania budżetu w zakresie wydatków osobowych, w celu prawidłowego wykorzystania środków budżetowych;
  • Uzgadnia comiesięczne koszty dotyczących paragrafów płacowych, współpracuje z Zespołem Księgowości w powyższym zakresie, w celu prawidłowego ustalenia wysokości poniesionych kosztów;
  • Opiniuje w przypisanym zakresie wnioski dotyczące funkcjonariuszy i pracowników cywilnych oraz wnioski dotyczące nowo przyjmowanych osób do pracy,w celu zabezpieczenia środków finansowych;
  • Sporządza sprawozdania finansowe z wydatków osobowych;
  • Nalicza i sporządza listy wypłat uposażeń wraz z dodatkami oraz innych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy oraz listy wynagrodzeń i innych dodatkowych płatności wraz z pochodnymi od wynagrodzeń dotyczących pracowników w zakresie przypisanych jednostek i komórek organizacyjnych;
  • Wystawia zaświadczenia o dochodach policjantom i pracownikom Policji, zaświadczenia do organów emerytalno – rentowych, w celu ustalenia prawa i wysokości renty lub emerytury;
  • Sporządza i wystawia dokumenty podatkowe dotyczące funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych.


Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  •  W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

  • Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego (jako wymóg niezbędny) należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk); Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego;

  • Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.


Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.



  • Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

  • Proponowane wynagrodzenie  brutto - ok. 3.900,00 zł.

  • Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

  • Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze kadrowo - płacowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • znajomość ustawy o Policji, finansach publicznych i o rachunkowości, kpa, z zakresu ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz prawa pracy;
  • umiejętność obsługi programu Płatnik;
  • umiejętność wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych;
  • zdolność analitycznego myślenia, dokładność, odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego, podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • komunikatywność, operatywność, dyspozycyjność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • referencje;

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-521 Olsztyn

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/02/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi