Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjnych Zespół ds. administracyjnych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje ogólny plan zamówień publicznych na każdy rok budżetowy i plan postepowań (na podstawie planów zamówień zespołów), dokonuje bieżącej aktualizacji i sprawuje nadzór nad jego realizacją
  • kompleksowo prowadzi procedury (przetargowe i regulaminowe) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wewnętrznymi powyżej 130 000 zł i do 130 000 zł (w tym publikuje ogłoszenia, zawiadomienia, szacuje wartości zamówienia, opisuje przedmiot zamówienia)
  • bieżąco prowadzi ewidencję zamówień publicznych (zapotrzebowań) oraz weryfikuje wszystkie realizowane zamówienia publiczne
  • dokonuje zakupów zapewniających właściwe funkcjonowanie Inspektoratu oraz opisuje faktury i rachunki m. in. w zakresie kwalifikacji budżetowej, trybu udzielenia zamówienia
  • ewidencjonuje i prowadzi rejestr umów o udzielenie zamówień publicznych , a także je weryfikuje pod względem kompletności i zgodności z procedurami wewnętrznymi oraz rozlicza stan realizacji zwartych umów w ustalonych jednostkach czasowych
  • opracowuje wymaganą ustawowo sprawozdawczość w zakresie realizacji zamówień publicznych


Warunki pracy

Budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.


Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.


 Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax, skaner).


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 


CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem


Sygnatura naboru: WIW-A-OS.210.11.2020



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
przy prowadzeniu zamówień publicznych w jednostce budżetowej i ich planowaniu (sporządzaniu planów zamówień/planów postępowań), wykonywanie nie później niż w ostatnich 3 latach od dnia wszczęcia postępowania (udokumentowane zakresem obowiązków, świadectwem pracy)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność zamieszczania ogłoszeń w BZP, DUUE (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów około ustawowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (udokumentowane odbytymi kursami i szkoleniami nie później niż z ostatnich 3 lat)
  • biegła umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu prawo zamówień publicznych
  • znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o umiejętności obsługi MS Office oraz Internetu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-12-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn
    Dla osób przynoszących oferty osobiście - urna umieszczona przed drzwiami urzędu ( w czasie stanu epidemii) z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia- specjalista ds. administracyjnych"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/11/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi