Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjnych Zespół ds. administracyjnych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie ogólnego planu zamówień publicznych na każdy rok budżetowy i planu postępowań (na podstawie planów zamówień zespołów), dokonywanie bieżącej aktualizacji i sprawowanie nadzoru nad jego realizacją
  • kompleksowe prowadzenie procedur (przetargowych i regulaminowych) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wewnętrznymi powyżej 130 000 zł i do 130 000 zł (w tym publikacja ogłoszeń, zawiadomień, szacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia)
  • bieżące prowadzenie ewidencji zamówień publicznych (zapotrzebowań) oraz weryfikacja wszystkich realizowanych zamówień publicznych
  • dokonywanie zakupów zapewniających właściwe funkcjonowanie Inspektoratu oraz opisywanie faktur i rachunków m. in. w zakresie kwalifikacji budżetowej, trybu udzielania zamówienia
  • opracowywanie wymaganej ustawowo sprawozdawczości w zakresie realizacji zamówień publicznych
  • ewidencjonowanie i prowadzenie rejestru umów o udzielenie zamówień publicznych, a także ich weryfikacja pod względem kompletności i zgodności z procedurami wewnętrznymi oraz rozliczenia stanu realizacji zawartych umów w ustalonych jednostkach czasowych


Warunki pracy

Budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.
Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax, skaner).

Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci (dopłaty do kolonii i obozów), niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi),
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, studia podyplomowe),
- możliwość ustalenia indywidualnego rozkładu czasu pracy lub elastyczny czas pracy.

Wynagrodzenie: mnożnik wynagrodzenia dla etatu: 1,9-2,0 (3860,69 - 4063,92 zł) + dodatek za wysługę lat


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
INNE INFORMACJE
1. rozmowa kwalifikacyjna- zostanie przeprowadzona za pomocą narzędzi teleinformatycznych (w czasie epidemii).
Kandydat na 2 dni przed planowanym terminem rozmowy kwalifikacyjnej otrzyma link z zaproszeniem i hasłem na podany adres e-mail.
Rozmowa będzie przeprowadzona za pomocą strony https://lifesize.com/en/video-conferencing-app.
Wymagania techniczne: komputer z systemem minimum Windows 7, przeglądarka internetowa Gogle Chrome i dostęp do Internetu.
2. test wiedzy i umiejętności w przypadku liczby kandydatów powyżej 12 osób.
3. Sygnatura akt naboru: WIW-A-OS.210.05.2020
4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 89 524 14 74 lub 87

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy przy prowadzeniu zamówień publicznych w jednostce budżetowej (udokumentowane zakresem obowiązków, świadectwem pracy, zaświadczeniem)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność zamieszczania ogłoszeń w BZP, DUUE(udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów okołoustawowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • biegła umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu prawo zamówień publicznych
  • znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o umiejętności obsługi MS Office oraz Internetu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn

    Dla osób przynoszących oferty osobiście - urna umieszczona przed drzwiami urzędu ( w czasie stanu epidemii) z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia- specjalista ds. administracyjnych "

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi