Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w OlsztynieWarmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw pozyskiwania i rozliczania funduszy pomocowych w Sekcji Zamówień Publicznych i Funduszy PomocowychOlsztyn, Partyzantów 6/8
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej z realizacji projektu (w języku polskim i języku angielskim, jeżeli wymaga tego projekt), w tym rozliczenia finansowe i rzeczowe, jak również sporządzanie wniosków o płatność w celu pełnego rozliczenia projektu i uzyskania środków pomocowych;
- Systematycznie monitorowanie i analizowanie możliwości wykorzystania funduszy pomocowych w celu wyłonienia programów, dla których beneficjentem mogą być jednostki Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego;
- Sporządzanie dokumentacji (w języku polskim i języku angielskim, jeżeli wymaga tego projekt) niezbędnej do złożenia projektu, w tym wnioski aplikacyjne oraz inne załączniki w celu przystąpienia do wybranego projektu pomocowego;
- Aktywne poszukiwanie partnerów do współfinansowania projektów Policji w celu zwiększenia możliwości pozyskiwania dodatkowych środków pomocowych;
- Współpraca z samorządami lokalnymi celem pozyskania dofinansowania projektów Policji;
- Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowywania i przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne oraz innych zespołach nieetatowych.
Warunki pracyczas pracy - 8 godzinny, praca o charakterze administracyjno - biurowym, pełny wymiar czasu pracy, praca przy obsłudze monitorów ekranowych powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy
- Złożone dokumenty nie będą zwracane;
- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;
- Kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
- Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;
- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna.
-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - 4.000,00 zł. + dodatek z tytułu wysługi lat pracy zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2.008 r. o służbie cywilnej;
- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;
- Dodatkowe informacje: tel. 47 7315384
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze pozyskiwania funduszy pomocowych lub powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej i znajomość procedur administracyjnych,
- Studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania funduszy pomocowych,
- Umiejętność skutecznego komunikowania się, umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność analitycznego myślenia.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach. Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-959 Olsztyn
z dopiskiem oferta pracy na stanowisko: specjalista ds. funduszy pomocowych w Sekcji Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - nr ogłoszenia 66645