Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w OlsztynieKomendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Niepodległości 16
10-045 OLSZTYN
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej,
- obsługa Systemu Budżetu Państwa TREZOR,
- harmonogram dochodów i wydatków – sporządzanie i realizacja,
- współudział w realizacji funduszy Unii Europejskiej; prowadzenie ewidencji kont pozabilansowych w zakresie planu finansowego; realizacja zleceń płatności w BGK,
- sprawdzanie przy odbiorze od kasjera raportów kasowych pod względem prawidłowości sporządzenia, zgodności zapisów z dowodami i prawidłowość podliczeń,
- windykacja,
- przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych,
- ewidencja planu finansowego.
Warunki pracyPraca na stanowisku biurowym na II piętrze. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę wielofunkcyjną, telefon. Budynek posiada bariery architektoniczne, brak wind, podjazdów, wąskie przejścia i korytarze. Dla pracowników dostępny jest parking na terenie KW PSP.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania swoich ofert.
W przypadku nie posiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) proszę o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu.
Proponowane wynagrodzenie ok. 2500 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy). Przewidywany termin zatrudnienia – niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji tj. listopad 2018 r. W trakcie rekrutacji przewidziane są rozmowy kwalifikacyjne z powołaną Komisją oraz ewentualne testy wiedzy (w zależności od liczby kandydatów).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydat/kandydatka zakwalifikowany/a zostanie poinformowany/a o terminie rozmowy wstępnej drogą telefoniczną lub listownie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ~89 522-95-25 -Wydział Kadr.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracji publicznej lub pracy biurowej.
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 395 z późn. zm.), o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.) oraz rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz. U. poz. 109 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1313, ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 620),
- znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP (Dz.Urz.MSWiA.2013.27, ze zm.),
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki budżetowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- odporność na stres, komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność,
- umiejętność analizy i syntezy informacji,
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez KW PSP w Olsztynie w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym (można umieścić w CV),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji związanych z naborem na powyższe stanowisko,Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu