Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Olecku Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw finansów w Zespole Finansów i Zaopatrzenia 19-400 Olecko ul. Zamkowa 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym faktury, rachunki uproszczone za dostawy, usługi, roboty lub materiały i noty księgowe otrzymane od innych jednostek
- sporządza listy: dojazdów do pracy policjantów na podstawie złożonych raportów i wniosków, ryczałtu na wyżywienie psów służbowych, równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze wypłacane funkcjonariuszom, przejazdów do szkół, nagród motywacyjnych i zapomóg, ekwiwalentów i równoważników pieniężnych za używanie odzieży własnej, za pranie odzieży roboczej oraz w zamian środków higieny wydawanych w naturze na podstawie wykazu sporządzanego przez specjalistę ds. BHP
- prowadzi gospodarkę mieszkaniową oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie
- obsługuje zakładkę Płace w Systemie Wewnętrznej Obsługi Policji (SWOP)
- prowadzi zestawienia wydatków na poszczególnych biegłych powołanych w postanowieniach przygotowawczych i wynagrodzenia tłumaczy przysięgłych oraz na koniec roku rozlicza podatek dochodowy - wystawia informację PIT-11
- sporządza wykazy naliczające opłaty za korzystanie ze środowiska oraz przekazuje te informacje wskazanym instytucjom
- sporządza wnioski w sprawie darowizn rzeczowych i finansowych na FWP
- nalicza wysokości równoważnika pieniężnego za przejazd raz w roku dla funkcjonariuszy i ich rodzin
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa; oświetlenie naturalne i sztuczne; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KPP Olecko:
http://bip.olecko.kpp.policja.gov.pl w zakładce oferty pracy.
Publikowany jest wyłącznie wynik naboru.
Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego oraz obszar zatrudnienia. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia są kopie dokumentów zawierające informacje potwierdzające zamknięty okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/stażu/praktyk
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- systematyczność, rzetelność, odpowiedzialność, rozumienie przepisów, umiejętność przekazywania informacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - umiejętność przekonywania i argumentacji
- Znajomość przepisów Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1233, z późn. zm.), Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2021 poz. 735, z późn. zm.), Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781, z późn. zm.), Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U.z 2019 r. poz. 742, z późn. zm.)
- znajomość obsługi programu Excel
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia zaświadczenia potwierdzającego obsługę programu ExcelDokumenty należy złożyć do: 2022-07-01
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Olecku
ul. Zamkowa 1
19-400 Olecko