Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Olecku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw finansów w Zespole Finansów i Zaopatrzenia

19-400 Olecko ul. Zamkowa 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym faktury, rachunki uproszczone za dostawy, usługi, roboty lub materiały i noty księgowe otrzymane od innych jednostek
  • sporządza listy: dojazdów do pracy policjantów na podstawie złożonych raportów i wniosków, ryczałtu na wyżywienie psów służbowych, równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze wypłacane funkcjonariuszom, przejazdów do szkół, nagród motywacyjnych i zapomóg, ekwiwalentów i równoważników pieniężnych za używanie odzieży własnej, za pranie odzieży roboczej oraz w zamian środków higieny wydawanych w naturze na podstawie wykazu sporządzanego przez specjalistę ds. BHP
  • prowadzi gospodarkę mieszkaniową oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie
  • obsługuje zakładkę Płace w Systemie Wewnętrznej Obsługi Policji (SWOP)
  • prowadzi zestawienia wydatków na poszczególnych biegłych powołanych w postanowieniach przygotowawczych i wynagrodzenia tłumaczy przysięgłych oraz na koniec roku rozlicza podatek dochodowy - wystawia informację PIT-11
  • sporządza wykazy naliczające opłaty za korzystanie ze środowiska oraz przekazuje te informacje wskazanym instytucjom
  • sporządza wnioski w sprawie darowizn rzeczowych i finansowych na FWP
  • nalicza wysokości równoważnika pieniężnego za przejazd raz w roku dla funkcjonariuszy i ich rodzin


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa; oświetlenie naturalne i sztuczne; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie.


Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot.


Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KPP Olecko:


http://bip.olecko.kpp.policja.gov.pl w zakładce oferty pracy.


Publikowany jest wyłącznie wynik naboru.


Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego oraz obszar zatrudnienia. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia są kopie dokumentów zawierające informacje potwierdzające zamknięty okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/stażu/praktyk



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • systematyczność, rzetelność, odpowiedzialność, rozumienie przepisów, umiejętność przekazywania informacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność przekonywania i argumentacji
  • Znajomość przepisów Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1233, z późn. zm.), Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2021 poz. 735, z późn. zm.), Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781, z późn. zm.), Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U.z 2019 r. poz. 742, z późn. zm.)
  • znajomość obsługi programu Excel


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia zaświadczenia potwierdzającego obsługę programu Excel

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-07-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Olecku
    ul. Zamkowa 1
    19-400 Olecko

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/06/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi