Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Tomyślu

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw organizacyjno-kadrowych Sekcja organizacyjno-kadrowa

64-300 Nowy Tomyśl Ul. Powstańców Wielkopolskich 2a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP w Nowym Tomyślu
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
  • Prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Nowym Tomyślu
  • Przygotowanie zbiorczych analiz i wniosków z zakresu działania Komendy
  • Realizowanie zadań z zakresu współpracy z emerytami i rencistami pożarnictwa
  • Realizowanie zadań związanych z przyznawaniem odznaczeń i wyróżnień funkcjonariuszom i pracownikom Komendy
  • Koordynowanie systemu kontroli wewnętrznej i zewnętrznej w Komendzie
  • Opracowywanie zarządzeń, decyzji i rozkazów Komendanta Powiatowego PSP w Nowym Tomyślu
  • Organizowanie odpraw, narad, konferencji i uroczystości służbowych organizowanych przez Komendę Powiatową PSP w Nowym Tomyślu
  • Udział w naradach zewnętrznych i wewnętrznych
  • Bieżąca aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów prawa, niezbędnej na zajmowanym stanowisku służbowym
  • Organizacja współpracy z terenowymi organami administracji publicznej i innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej oraz uczelniami wyższymi w zakresie podpisanych umów


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
    w siedzibie tut. jednostki (na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej),

  • Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,

  • Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,

  • Oświetlenie naturalne i sztuczne,

  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin na dobę,

  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane  do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych,

  • Pomieszczenie klimatyzowane,

  • Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,

  • Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe,

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku,

  • Zadania wykonywane w siedzibie komendy oraz poza komendą,

  • Toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy  i podjazdów- konieczność poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej)
  • Prawa jazdy kat. B
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej
  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy o PSP, Ochrony Przeciwpożarowej, Służby Cywilnej, KPA oraz Ochrony Danych Osobowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-01-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Powstańców Wielkopolskich 2a, 64-300 Nowy Tomyśl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/01/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi