Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Nisku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Zespole Kadr i Szkolenia


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie rozkazów personalnych obejmujących szereg zagadnień zachodzących w służbie i pracy oraz sporządzanie rozkazów o wyróżnieniu
  • bieżąca aktualizacja danych w systemu SWOP
  • ustalanie uprawnień funkcjonariuszy i pracowników Policji do wysługi lat, nagród jubileuszowych i innych świadczeń
  • organizowanie i koordynowanie działań dotyczących doskonalenia zawodowego, szkolenia lokalnego policjantów i pracowników Policji oraz testu sprawności fizycznej policjantów
  • nadzorowanie terminów opiniowania oraz sporządzania Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego pracowników KSC, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań dotyczących pracowników
  • sporządzanie dokumentacji związanej z awansowaniem policjantów w stopniu


Warunki pracy

praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, stanowisko pracy znajduje się w budynku KPP w Nisku, które nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim - brak wind, brak podjazdów



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu bądź niekompletne nie będą rozpatrywane. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem  telefonu 478263361



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w Policji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność: komunikowania się, współpracy, organizacji pracy własnej, dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy, umiejętność prognozowania i argumentacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie Bezpieczeństwa
  • obsługa pakietu biurowego
  • znajomość ustawy o Policji, przepisów prawa pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Nisku
    ul. Sandomierska 6
    37-400 Nisko
    Sekretariat

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi