Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lublinie

Lubelski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw kadr i płac w Wydziale Finansów i Organizacji


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników
  • sporządzanie wszelkich umów o pracę
  • sporządznie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników
  • ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej
  • rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonaniu pracy
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie raportów dla pracowników
  • przygotowywanie listy płac pracowników z uwzględnieniem wszelkich dochodów i potrąceń
  • przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zlecenie lub umów o dzieło
  • przygotowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednich deklaracji podatkowych związanych z wypłatami na rzecz pracownika, zleceniobiorcy i świadczeniobiorcy
  • przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracownilków, zleceniobiorców oraz świadczeniobiorców
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami dla jednostek nadrzędnych i innych instytucji
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego, do KPRM
  • okresowa analiza funduszu płac
  • udział przy planowaniu budżetu jednostki w zakresie osobowego i bezosobowego funduszu płac
  • obsługa administracyjna i rozliczanie pracowniczych planów kapitałowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego i kierownika jednostki
  • obsługa programu kadrowo - płacowego enova
  • obsługa systemu PŁATNIK oraz Platformy Usług Elektronicznych ZUS
  • obsługa platformy ePUAP i systemu ezd


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze, prowadzenie samochodu służbowego w ramach kat. B.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Zasady naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej w WINB umieszczone są w BIP https://winbwlublinie.bip.gov.pl w zakładce Praca --> Oferty pracy - Zarządzenie Nr 20/2017 LWINB z dnia 29 grudnia 2017 r. Wynagrodzenie zasadnicze około 3300,00 - 3500,00 zł brutto Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość przepisów Kodeksu Pracy
  • znajomość programu kadrowo-płacowego enova
  • znajomość systemu PŁATNIK oraz Platformy Usług Elektronicznych ZUS
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • umiejętność obsługi platformy ePUAP
  • praktyczna znajomość zagadnień kadrowo - płacowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Lubomelska 1-3
    20-072 Lublin
    Kancelaria pokój 603
    Na kopercie dopisek: FIO oferta pracy

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi