Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Lublinie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw BHP i PPOŻ Wydział Organizacyjno - Finansowy

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ul.
Bazylianówka 46, 20-144 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w RDOŚ w Lublinie w celu prawidłowej realizacji wymogów nałożonych na pracodawcę dotyczących zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie bhp, w celu prawidłowej realizacji wymogów nałożonych na pracodawcę dotyczących zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
  • Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego i zapoznanie pracowników z wynikami tej oceny w celu ustalenia prawdopodobieństwa wystąpienia niepożądanych zdarzeń związanych z wykonywana pracą.
  • Prowadzenie dokumentacji oraz przeprowadzanie analizy przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy i występowania chorób zawodowych u pracowników w celu określenia kierunków działalności profilaktycznej w tym zakresie.
  • Prowadzenie spraw dot. odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników, w celu zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
  • Prowadzenie spraw ochrony przeciwpożarowej, w celu zapewnienia bezpieczeństwa w pomieszczeniach, będących w trwałym zarządzie RDOŚ.


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy mieści się na I piętrze. Urząd mieści się w budynku, który posiada windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak w Urzędzie oznaczeń dla osób niewidomych oraz specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Etapy naboru na stanowisko będą następujące: 1) weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań formalnych - niezbędnych, 2) test wiedzy w przypadku powyżej 12 osób spełniających wymagana, 3) analiza studium przypadku połączona z rozmową kwalifikacyjną z elementami wywiadu kompetencyjnego. CV, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Dokumenty należy przesłać listownie lub składać osobiście w sekretariacie RDOŚ w Lublinie (decyduje wpływ oferty do urzędu). Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 2 tygodni od dnia opublikowania wyniku naboru. Oferty kandydatów wyłonionych, a niezatrudnionych możliwe są do odebrania w terminie 3 miesięcy od objęcia stanowiska przez wybranego kandydata. Niewykorzystane oferty i nieodebrane w terminie zostaną zniszczone komisyjnie. Prosimy o podanie telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 81 71 06 504.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w służbie bhp

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Aktualne uprawnienia do prowadzenia spraw ochrony przeciwpożarowej.
  • Aktualne szkolenie okresowe dla pracowników prowadzących zagadnienia z zakresu ochrony przeciw pożarowej ( co 5 lat).
  • Aktualne szkolenie okresowe dla służb bhp (co 5 lat).
  • Znajomość Kodeksu pracy oraz przepisów prawa w zakresie bhp, umiejętność obsługi komputera, rzetelność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, operatywność, umiejętność oceny ryzyka zawodowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętności interpersonalne.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających aktualne uprawnienia do prowadzenia spraw ochrony przeciwpożarowej
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie okresowe dla pracowników prowadzących zagadnienia z zakresu ochrony przeciw pożarowej ( co 5 lat)
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie okresowe dla służb bhp (co 5 lat)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi