Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie

Lubelski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie
ul. Obywatelska 13
20-092 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z działalnością socjalną Inspektoratu na rzecz osób uprawnionych do korzystania ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym m.in. prowadzenie oddzielnie dla każdej osoby uprawnionej ewidencji korzystania ze środków Funduszu, informowanie o wysokości maksymalnych dopłat, kompletowanie dokumentów do wypłaty należnych świadczeń,
  • jako członek komisji ds. socjalnych weryfikowanie i opiniowanie wniosków pracowników w sprawie uzyskania świadczeń; przygotowywanie projektu podziału środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych na dany rok kalendarzowy; przedkładanie danych do sporządzenia sprawozdania z realizacji rocznego planu wykorzystania środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu oraz korespondencji do dekretacji Wojewódzkiemu Inspektorowi, jego Zastępcy oraz Dyrektorowi Inspektoratu; organizowanie i planowanie terminarza spotkań Wojewódzkiego Inspektora, przygotowywanie i obsługiwanie zebrań i konferencji, redagowanie informacji dot. działalności Inspektoratu zamieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • udzielanie informacji i wyjaśnień interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych wydziałów, stanowisk pracy lub instytucji,
  • obsługiwanie kancelarii ogólnej w czasie nieobecności pracownika,
  • obsługiwanie elektronicznego systemu obiegu informacji i dokumentacji oraz poczty elektronicznej sekretariatu,
  • prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów komunikacji miejskiej, wydawanie biletów uprawnionym pracownikom, prowadzenie ewidencji rozchodu biletów,
  • prowadzenie biblioteki Inspektoratu w Lublinie, w tym elektronicznej ewidencji zasobów bibliotecznych.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach Inspektoratu,
praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Zabudowę Inspektoratu w Lublinie stanowi budynek administracyjny i budynek laboratoryjny. Budynek administracyjny wyposażony w windę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Występują bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych, sanitarnych i socjalnych. Brak oznaczeń dla osób niewidomych. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomych, niedosłyszącym oraz głuchoniemym. Otoczenie budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo: platforma oraz z jednej strony podjazd.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania wymienione w niniejszym ogłoszeniu.
Przez doświadczenie zawodowe rozumie się okresy pozostawania w stosunku pracy a także różnego rodzaju staże.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Proces naboru składa się z następujących etapów:
Etap I: analiza spełniania wymagań niezbędnych,
Etap II: test wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania Inspekcji Ochrony Środowiska, przepisów dotyczących służby cywilnej i pytań specjalistycznych wynikających z przypisanych zadań a następnie dla osób które uzyskają minimum 60% punktów rozmowa kwalifikacyjna w ww. zakresie.
Etap III: rozmowa z Lubelskim Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska.
O terminie etapu II zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Na stronie internetowej www.wios.lublin.pl (w zakładce Punkt Obsługi Klienta) umieszczono pomocniczy formularz oświadczenia.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2100 zł brutto.
Dodatkowe informacje 81 718-62-45.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość przepisów dot. ZFŚS,
  • znajomość przepisów dot. funkcjonowania Inspekcji Ochrony Środowiska,
  • znajomość przepisów dot. służby cywilnej,
  • znajomość zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej (M.P. Nr 93, poz. 953),
  • znajomość przepisów dot. normatywów kancelaryjno-archiwalnych,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność redagowania pism,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość zasad obsługi elektronicznego systemu obiegu informacji i dokumentacji.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi