Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista Zespół Wspomagający

ul. Lubelska 57A
21-100 Lubartów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji mieszkaniowej.
  • Opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania: pomocy finanowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu rodzinnego przez policjantów, równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego.
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu gospodarki mieszkaniowej,
  • Sporządzanie list wypłat w sytemie informatycznym SWOP w zakresie: udzielonej pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego dla policjantów, równoważnika za brak lokalu mieszkalnego, równoważnika za remont lokalu mieszkalnego.
  • Wprowadzanie dodatkowych należności do systemu informatycznego SWOP w zakresie: równoważnika za brak mieszkania, za remont mieszkania, pomocy finansowej na zakup / budowę lokalu mieszkalnego, sporządzanie list dodatkowych należności z w/w. tytułów, ich rozkluczowanie w ramach budżetu zadaniowego oraz sporządzanie elektronicznych plików przelewów tych list.
  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji w zakresie gospodarki drukami, formularzami służbowymi i sprzętem techniki biurowej, w tym zamawianie i dystrybuowanie.
  • Prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie technicznym sprzętu techniki biurowej, w tym zgłaszanie usług serwisowych, wywóz oraz przywóz sprzętu do warsztatu naprawczego.
  • Prowadzenie ewidencji materiałów i sprzętu w użytkowaniu w zakresie gospodarki mundurowej, w tym nadzór nad rozdzielnictwem środków higieny osobistej, sporządzanie wykazów policjantów i pracowników uprawnionych do naliczania ryczałtu pieniężnego za czyszczenie i naprawę wyposażenie, zaopatrzenie policjantów w akcesoria mundurowe.


Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym w godzinach: 7.30-15.30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z: pracą z dokumentami, wprowadzaniem danych do systemów informatycznych, obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych min. takich jak: telefon, drukarka itp. oraz z prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57A, w pokoju biurowym jednoosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne oraz sztuczne. Budynek nie jest w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, ponieważ istnieje jedynie rampa podjazdowa do drzwi wejścia głównego ( drzwi wejściowe powyżej 90 cm ) i jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajdująca się w sąsiedztwie wejścia głównego do budynku. Pozostała część budynku posiada bariery architektoniczne takie jak: schody wewnętrzne na: parter i I piętro, brak windy, kondygnacja budynku, na której znajduje się stanowisko nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Budynek Komendy nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,4688 (2.984,54zł brutto) oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi 5% wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%). Ponadto informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Długość wymaganego stażu/doświadczenia musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. Oferty można składać w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30 lub przesłać pocztą na wskazany powyżej adres. Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem tel. 81 8526254. Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie i zaproszeni do siedziby Komendy, w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Oferty nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Brak kontaktu jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test i rozmowa kwalifikacyjna.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Umiejętności: analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej, współpracy w zespole.
  • Samodzielność, sumienność i komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej dopuszczającej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
  • Obsługa komputerowych programów biurowych i systemów policyjnych
  • Znajomość ustaw i przepisów wykonawczych dot. Policji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
  • Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i systemów policyjnych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie
    ul. Lubelska 57A
    21-100 Lubartów

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi