Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Łodzi

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw obsługi systemów i baz wykorzystywanych na potrzeby II Komisariatu Policji w Zespole Prezydialnym II Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi .

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie, przekazywanie i gromadzenie dokumentacji związanej z nadawaniem, zmianą, odbieraniem lub zawieszaniem uprawnień do systemów policyjnych,
  • prowadzenie dokumentacji szkoleniowej - dzienniki zajęć, plany, konspekty
  • wprowadzanie do Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) danych dotyczących absencji policjantów,
  • zapoznawanie policjantów z bieżącymi dokumentami oraz aktami prawnymi celem podnoszenia bieżącej wiedzy funkcjonariuszy w zakresie nowych uregulowań prawnych,
  • przygotowywanie do archiwizacji wytworzonych zbiorów tematycznych i przekazywanie ich do archiwum.


Warunki pracy

praca o charakterze administracyjno - biurowym , narzędzia i materiały pracy - komputer, brak windy w budynku

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2740 - zł. brutto wynagrodzenia zasadniczego) + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji.
Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi lub pod numerem telefonu 042 665 -16 - 25

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • komunikatywnosć,
  • umiejętnosć obsługi komputera,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętnośc szybkiego uczenia się,
  • umiejętnośc analizowania.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi