Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

Łódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w zespole ds. finansowo-księgowych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6
93-569 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie zbiorczego budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym dla powiatowych inspektoratów weterynarii, celem przekazania go do jednostki nadrzędnej przy zapewnieniu zgodności dochodów i wynikających z projektu i ustawy budżetowej oraz opracowywanie projektów planów i planów finansowych.
  • Opracowywanie zmian budżetowych w układzie tradycyjnym i zadaniowym dla powiatowych inspektoratów weterynarii, łącznie z przygotowywaniem decyzji dysponenta II stopnia. Przygotowywanie wniosków do zmian w planach finansowych powiatowych inspektoratów weterynarii dokonywanych przez Wojewodę Łódzkiego i Ministra Finansów w celu urealnienia potrzeb oraz powiadamianie podległych jednostek o wprowadzonych zmianach w planach wydatków.
  • Przygotowywanie wniosków celem pozyskania środków z rezerw celowych dla powiatowych inspektoratów weterynarii.
  • Zawiadamianie jednostek podległych Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii o kwotach dochodów i wydatków przyjętych w projekcie ustawy budżetowej, a następnie w ustawie budżetowej.
  • Obsługa systemu finansowego TREZOR (Informatyczny Systemem Obsługi Budżetu Państwa) w zakresie planowania budżetu oraz dokonywanych zmian planów finansowych .
  • Opracowywanie zbiorczego planu finansowego powiatowych inspektoratów weterynarii dotyczącego kosztów zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań monitoringowych pozostałości chemicznych i biologicznych w tkankach zwierząt i produktach pochodzenia zwierzęcego oraz sporządznie miesięcznych/rocznych sprawozdań z w/w zadań.


Warunki pracy

Praca biurowa przy użyciu komputera. Częste wykonywanie obowiązków pod presją czasu.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku na parterze. Zachodzi konieczność przemieszczania się po schodach. Istnieją bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( brak podjazdów, windy, drzwi odpowiedniej szerokości , odpowiednio dostosowanej toalety).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Po dokonaniu weryfikacji ofert, kandydatki/ kandydaci spełniające/spełniający wymagania formalne zostaną powiadomione/powiadomieni telefonicznie lub drogą e-mailową o terminie, miejscu oraz metodach i technikach przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Oferty niekompletne kub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zakończenia naboru. Wzór oświadczeń do ewentualnego wykorzystania znajduje sie na stronie internetowej Wojewódzkiego Inspektoratu weterynarii w Łodzi w zakładce Informacje - Pliki do pobrania.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 6351404.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, klasyfikacji oraz rachunkowości budżetowej i zagadnień dotyczących sporządzania planów finansowych.
  • Dobra znajomość obsługi programów komputerowych ( pakiet MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Szkolenia z zakresu finansów i księgowości
  • Umiejętność obsługi systemu TREZOR


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi