Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

Łódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Zespole ds. finansowo-księgowych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6
93-569 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w używaniu Inspektoratu
  • Udział w okresowych inwentaryzacjach
  • Przeprowadzanie kontroli podległych powiatowych inspektoratów weterynarii w celu sprawdzenia prawidłowości prowadzenia rachunkowości oraz wykonywania dyspozycji środkami publicznymi przez te jednostki
  • Prowadzenie ewidencji księgowej przychodów i rozchodów środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie rocznych umorzeń środków trwałych
  • Sporządzanie sprawozdania o stanie i ruchu środków trwałych
  • Rozliczanie delegacji służbowych pracowników
  • Prowadzenie ewidencji księgowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej


Warunki pracy


Warunki pracy: praca biurowa wykonywana przy użyciu komputera. Przeprowadzanie kontroli
w innych urzędach i związane z tym wyjazdy służbowe.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze w budynku, który nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak jest podjazdów, windy osobowej, odpowiedniej szerokości drzwi, odpowiednio dostosowanej toalety. Zachodzi też konieczność przemieszczania się w innych budynkach Inspektoratu, w których istnieją również ww. bariery architektoniczne.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każda osoba do zatrudnienia w służbie cywilnej zobowiązana jest do złożenia ww. dokumentów. Po dokonaniu weryfikacji ofert wszystkie kandydatki i wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomione/powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie, miejscu oraz metodach i technikach przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny, życiorys i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem .
Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zakończenia naboru.
Pomocniczy wzór oświadczeń do ewentualnego wykorzystania znajduje się na stronie internetowej WIW w Łodzi w zakładce Informacje- Pliki do pobrania.
Nasz urząd jest pracodawca równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 42 635 14 04.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, sprawozdawczości budżetowej i finansowej
  • Znajomość obsługi programów komputerowych (word, excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Szkolenia z zakresu finansów i księgowości
  • Znajomość przepisów dotyczących ewidencji środków trwałych oraz inwentaryzacji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi