Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

Łódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w zespole ds. finansowo -księgowych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6
93-569 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie zbiorczego budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym dla powiatowych inspektoratów weterynarii, celem przekazania go do jednostki nadrzędnej przy zapewnieniu zgodności dochodów i wydatków wynikających z projektu i ustawy budżetowej oraz opracowywanie projektów planów i planów finansowych.
  • Opracowywanie zmian budżetowych w układzie tradycyjnym i zadaniowym dla powiatowych inspektoratów weterynarii, łącznie z przygotowywaniem decyzji dysponenta II stopnia. Przygotowywanie wniosków do zmian w planach finansowych powiatowych inspektoratów weterynarii dokonywanych przez Wojewodę Łódzkiego i Ministra Finansów w celu urealnienia potrzeb oraz powiadamianie podległych jednostek o wprowadzonych zmianach w planach wydatków.
  • Przygotowywanie wniosków celem pozyskania środków z rezerw celowych dla powiatowych inspektoratów weterynarii.
  • Zawiadamianie jednostek podległych Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii o kwotach dochodów i wydatków przyjętych w projekcie ustawy budżetowej, a następnie w ustawie budżetowej celem sporządzenia projektów planów finansowych oraz planów finansowych.
  • Obsługa systemu finansowego TREZOR (Informatyczny Systemem Obsługi Budżetu Państwa) w zakresie planowania budżetu oraz dokonywanych zmian planów finansowych .


Warunki pracy

Warunki pracy: praca biurowa przy komputerze. Częste wykonywanie obowiązków pod presją czasu. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku na parterze . Zachodzi konieczność przemieszczania się po schodach. Istnieją bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( brak podjazdów, windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. każda osoba do zatrudnienia w służbie cywilnej zobowiązana jest do złożenia ww. dokumentów. Po dokonaniu weryfikacji ofert wszystkie kandydatki i wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomione / powiadomieni ( może to być również drogą e-mailową) o terminie, miejscu oraz metodach i technikach przeprowadzenia kolejnego etapu naboru. Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys , list motywacyjny i oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zakończenia naboru.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel 42 6351404.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, klasyfikacji oraz rachunkowości budżetowej i zagadnień dotyczących sporządzania planów finansowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szkolenia z zakresu finansów i księgowości
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • umiejętność obsługi systemu TREZOR


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-17
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi