Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/11/2018.

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi

Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
ul. Łagiewnicka 54/56
91-463 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw z zakresu objętego regulacją ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z późn. zm.), w tym przygotowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi realizowanymi do wartości 30.000 euro
  • Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami gospodarki rzeczowej
  • Zatwierdzanie dokumentów zakupu pod względem merytorycznym
  • Realizowanie i koordynowanie zadań związanych z gospodarką inwentarzową Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
  • Prowadzenie spraw inwestycyjnych


Warunki pracy

Budynek dziesięciokondygnacyjny z windą, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (siedziba urzędu na ostatniej kondygnacji). Samochody służbowe nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
-Lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji zostanie zamieszczona w terminie do 10 dni od daty upłynięcia terminu składania ofert w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego na stronie: http://www.witd.bip.lodz.pl.
- Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
- Życiorys, list motywacyjny i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Wzór oświadczenia znajduje się na stronie http:// www.witd.lodz.pl.
- Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 42 639 80 68/69 w. 109


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów w zakresie administrowania składnikami majątku rzeczowego
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ogólna znajomość przepisów prawnych
  • Prawo jazdy kat. B wraz z praktyczną umiejętnością kierowania pojazdami


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe i kwalifikacje

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    06/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    Zapisz ofertę
    do góry