Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Lutomierska 108/112

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zarządzanie obiektami znajdującymi się na kartach mikroprocesorowych oraz obsługa podsystemów zarządzania użytkownikami i certyfikatami oraz zarządzanie certyfikatami PKI służącymi do podpisu elektronicznego,
  • opracowywanie dokumentacji i procedur bezpieczeństwa dla systemów informatycznych przetwarzających dane osobowe,
  • obsługiwanie Bezpiecznego Trybu Uwierzytelniania Użytkowników w Policyjnej Sieci Transmisji Danych w celu zapewnienia dostępu do policyjnych systemów informatycznych,
  • administrowanie i odpowiadanie za utrzymanie bazy użytkowników LDAP w systemie BTUU,
  • wdrażanie nowych rozwiązań związanych z dostępem użytkowników do baz policyjnych i pozapolicyjnych,
  • zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów informatycznych (zwłaszcza LDAP/BTUU),
  • prowadzenie spraw organizacyjno-kadrowych Wydziału


Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca w systemie podstawowym, wyjazdy służbowe, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na V piętrze

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,4301 mnożnik kwoty bazowej tj. 2679,78 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " PRACA I SŁUŻBA" - Praca w służbie cywilnej,
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku w administracji,
  • biegła znajomość oprogramowania biurowego MS Office,
  • znajomość infrastruktury kluczy publicznych (PKI),
  • znajomość zasad funkcjonowania podpisu elektronicznego,
  • znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • rzetelność, dokładność, systematyczność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: do roku w obszarze,
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  • przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych,
  • biegła znajomość mechanizmów zarządzania kluczami oraz certyfikatami (PKI),
  • biegła znajomość oprogramowania PEM-HEART,
  • biegła znajomość oprogramowania CENTAUR,
  • znajomość protokołu LDAP


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi