Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w ŁodziŁódzki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaWojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6
93-569 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Administrowanie Informatycznym Systemem Obsługi Budżetu Państwa TREZOR oraz pełnienie w tym systemie funkcji dysponenta nadrzędnego w stosunku do podległych jednostek organizacyjnych w zakresie sprawozdawczości oraz zapotrzebowań na środki finansowe.
- Sporządzanie rocznych harmonogramów dochodów i wydatków na podstawie otrzymanych harmonogramów z powiatowych inspektoratów weterynarii, sporządzanie miesięcznych i dziennych zapotrzebowań na środki finansowe dla podległych jednostek oraz wniosków o aktualizację harmonogramu realizacji wydatków.
- Sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych: miesięcznych, kwartalnych i rocznych, w układzie budżetu tradycyjnego i zadaniowego na podstawie otrzymanych sprawozdań z podległych jednostek i ocenianie realizacji wykorzystania środków przez jednostki.
- Sporządzanie wszelkich informacji wyjaśniających, dotyczących wydatków i dochodów , na podstawie informacji uzyskanych z podległych jednostek.
- Sporządzanie zbiorczego bilansu na podstawie przedłożonych przez powiatowe inspektoraty weterynarii bilansów jednostkowych.
- Sporządzanie sprawozdawczości związanej z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz rozliczanie wpłaty na w/w Fundusz.
Warunki pracyPraca samodzielna, wymagająca koncentracji.
Warunki uciążliwe: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze w budynku, w którym istnieją bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( brak podjazdu, windy, odpowiedniej szerokości drzwi oraz odpowiednio dostosowanej toalety).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 28 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każda osoba do zatrudnienia w służbie cywilnej zobowiązana jest do złożenia ww. dokumentów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Aplikacje powinny być dostarczone w zamkniętych kopertach z podaniem nr ogłoszenia do Sekretariatu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi. Oferta złożona po terminie lub
niezawierająca wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń nie będzie rozpatrywana. Wszystkie kandydatki i wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomione/powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia następnego etapu naboru.
Informujemy, że na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych każda kandydatka / każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dane osobowe uzyskane w związku z toczącym się naborem zbierane są wyłącznie w celach związanych z postępowaniem rekrutacyjnym.
Siedzibą administratora danych osobowych jest
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź.
Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zakończenia naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 6351405.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość sprawozdawczości budżetowej i finansowej
- biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Microsoft Office - w szczególności aplikacji Excel oraz Word)
- znajomość klasyfikacji budżetowej oraz przepisów z zakresu rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości budżetowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, bankowości elektronicznej NBE oraz e-PUAP.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-12-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu