Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w LęborkuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw Zespół Kadr i Szkolenia Zespół Kadr i SzkoleniaKomenda Powiatowa Policji w Lęborku, ul. Toruńska 5, 84-300 Lębork
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- organizowanie, inicjowanie, zadań związanych ze sprawami osobowymi funkcjonariuszy i pracowników jednostki organizacyjnej Policji,
- planowanie, organizowanie czynności wykonywanych w ramach Zespołu (sporządzenie projektów rozkazów personalnych, koordynowanie prac wiązanych z naborem, prowadzenie dokumentacji dotyczącej nawiązywania stosunku służbowego, opracowywanie projektów dokumentacji dotyczącej zatrudnienia),
- realizowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym lokalnym realizowanym w jednostce Policji (opracowywanie rocznych planów doskonalenia zawodowego lokalnego, analizowanie i ustalanie potrzeb szkoleniowych oraz sporządzenie wykazów osób oczekujących na przeszkolenie, opracowywanie sprawozdań z zakresu przebiegu doskonalenia zawodowego lokalnego w jednostce),
- praca na stanowisku w pomieszczeniu przy sztucznym oświetleniu,
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy powyżej połowy dobowego jej wymiaru.
Warunki pracynarzędzia i materiały pracy - komputer.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
- oferty nie spełniające wymogów, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefoniczni ani pisemnie,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- w przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności,
- Komenda Powiatowa Policji w Lęborku nie ponosi odpowiedzialności za kopiowanie treści ogłoszeń i umieszczenie ich na innych portalach internetowych,
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 3.050 brutto PLN plus wysługa za staż pracy, dodatkowe informacje pod numerem tel. 59 863 48 24.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
jako pracownik komórki kadrowej związanej z prowadzeniem akt osobowych pracowników.
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętności obsługi komputera PC, znajomość obsługi programów w zakresie podstawowego pakietu biurowego,
- umiejętność właściwej organizacji czasu pracy, komunikatywność, predyspozycje do pracy w zespole, zdolność do przyswajania i interpretacji przepisów prawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- doświadczenie w pracy administracyjnej
- zdolność analitycznego myślenia
- samodzielność i inicjatywa
- dyspozycyjność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-09-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Lęborku, ul. Toruńska 5, 84-300 Lębork. Zespół Kadr i Szkolenia p. 108 w godz. 7.30 - 15.30.