Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Utrzymuje i doskonali centralne systemy informatyczne przywozu i wywozu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych, zgodności systemów z przepisami unijnymi i krajowymi oraz wymaganiami użytkowników
  • Zarządza procesami wsparcia użytkowników w zakresie obsługi centralnych systemów informatycznych na poziomie II-ej linii wsparcia w tym przekazuje nierozwiązane zgłoszenia do kolejnych linii wsparcia w celu rozwiązania powstałych błędów systemowych lub dostosowania istniejących funkcjonalności do obowiązujących przepisów unijnych i krajowych
  • Zapewnia ciągłość działania systemów przywozowych i wywozowych w zakresie administrowania merytorycznego poprzez ustalenie zasad bezpieczeństwa i ciągłości działania SLA systemów w celu merytorycznego wsparcia funkcjonowania systemów przywozu i wywozu
  • Prowadzi helpdesk międzynarodowy dla systemów przywozowych i wywozowych poprzez odbieranie zgłoszeń Call service i zgłoszeń błędów od funkcjonariuszy celnych i przedsiębiorców w celu wsparcia użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych w obsłudze systemów informatycznych, rozwiązywania zgłaszanych błędów systemowych oraz przyjmowania wniosków o usługę
  • Przygotowuje plany i scenariuszy testowych, środowiska testowego oraz przeprowadza testy produktów w szczególności wykonuje testy jednostkowe i integracyjnych zarządzanych systemów w celu akceptacji dostarczonych usług
  • Prowadzi helpdesk międzynarodowy dla systemów przywozowych i wywozowych poprzez rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez Helpdesk DG TAXUD w celu wsparcia użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych z krajów UE w obsłudze systemów informatycznych, rozwiązywania zgłaszanych błędów systemowych oraz wniosków o usługę
  • Prowadzi helpdesk międzynarodowy dla systemów przywozowych i wywozowych poprzez realizowanie poleceń z linii nadrzędnych Helpdesk-u międzynarodowego w celu wsparcia użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych z krajów UE w obsłudze systemów informatycznych, rozwiązywania zgłaszanych błędów systemowych oraz wniosków o usługę
  • Realizuje zawarte umowy w zakresie zarządzanych centralnych systemów przywozowych i wywozowych w celu merytorycznego i technicznego utrzymania systemów


Warunki pracy

Praca w systemie 8 godzinnym, praca pod presją czasu i czynników stresujących, w warunkach zagrożonych korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner).
Pomieszczenia zakładu pracy nie uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Dojście do budynku przez schody zewnętrze. W budynku znajduje się winda. Stanowiska pracy znajdują się w pomieszczeniach biurowych z dostępem do światła dziennego jak i sztucznego zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr 33608” oraz wskazać sposób kontaktowania się podczas procesu rekrutacji (tj. numer telefonu i/ lub adres poczty elektronicznej).
List motywacyjny powinien zawierać spis załączonych dokumentów.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie i kolejnych etapach postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie
Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7
Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego około 3500 brutto
Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-31


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub 1 rok w obszarze obejmującym zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność argumentowania (konieczna jest asertywność)
  • umiejętność przekonywania oraz może być wymagana umiejętność konsultacji kwestii drażliwych
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność definiowania wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych w ramach projektów informatycznych
  • umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • umiejętność planowania i koordynowania zadań komórki organizacyjnej, oraz określenia sposobów ich realizacji
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • umiejętność redagowania pism
  • umiejętność rozmowy z trudnym klientem
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania
  • znajomość zagadnień podatkowych i celnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kreatywność na stanowisku pracy
  • przejawianie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów
  • swoboda w wypowiadaniu się na piśmie
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność automatyzowania testów oraz znajomość zagadnień i narzędzi do automatyzacji testów
  • umiejętność definiowania wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych w ramach projektów informatycznych
  • umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji
  • umiejętność planowania i organizowania racy na własnym stanowisku
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność publicznego swobodnego wypowiadania się
  • znajomość ITIL
  • znajomość technologii XML, XSD, XSLT, v.1, XSLT v.2 oraz GROOVY wraz z narzędziami programistycznymi do ich obsługi


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające spełnienie wymagan dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi