Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Pl. Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa wniosków o potwierdzenie zidentyfikowania kontrahentów z UE na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych wnoszonych do Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu Biuro Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie telefonicznie.
  • Obsługa wniosków o potwierdzenie zidentyfikowania kontrahentów z UE na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych wnoszonych do Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu Biuro Wymiany Informacji Podatkowych e-mailem, faxem lub pocztą tradycyjną.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- bariery architektoniczne;
- toaleta dla niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etyczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność posługiwania się komputerem (środowisko Windows: Word, Power Point oraz Excel) oraz korzystania z Internetu;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • umiejętności analityczne;
  • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;
  • komunikatywność;
  • dokładność;
  • dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym;
  • szkolenie z zakresu komunikacji;
  • szkolenie z zakresu obsługi systemu VIES;
  • znajomość zasad funkcjonowania polskiej administracji podatkowej;
  • szkolenie z zakresy emisji głosu;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku posiadania, kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego;

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi