Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w PoznaniuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaIzba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Pl. Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Obsługa wniosków o potwierdzenie zidentyfikowania kontrahentów z UE na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych wnoszonych do Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu Biuro Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie telefonicznie.
- Obsługa wniosków o potwierdzenie zidentyfikowania kontrahentów z UE na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych wnoszonych do Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu Biuro Wymiany Informacji Podatkowych e-mailem, faxem lub pocztą tradycyjną.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- bariery architektoniczne;
- toaleta dla niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etyczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność posługiwania się komputerem (środowisko Windows: Word, Power Point oraz Excel) oraz korzystania z Internetu;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- umiejętności analityczne;
- gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;
- komunikatywność;
- dokładność;
- dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym;
- szkolenie z zakresu komunikacji;
- szkolenie z zakresu obsługi systemu VIES;
- znajomość zasad funkcjonowania polskiej administracji podatkowej;
- szkolenie z zakresy emisji głosu;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyW przypadku posiadania, kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego;Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu