Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Kielcach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
ul. Sandomierska 105
25-324 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przetwarzanie danych i ich wizualizacja.
  • Korzystanie z dowolnego narzędzia z zakresu data mining.
  • Prowadzenie analiz merytorycznych.
  • Wsparcie pozostałych pracowników w prowadzonych analizach.
  • Załatwianie innych spraw zleconych przez przełożonego.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją. Budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych (budynek wielokondygnacyjny, nie posiada wyznaczonego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej, obok głównego wejścia od ul. Wesołej jest zainstalowana winda, dostęp do niektórych pokojów biurowych na parterze może być ograniczony ze względu na szerokość drzwi oraz istniejące progi, brak jest windy na wyższe kondygnacje, toalety znajdują się pomiędzy piętrami i nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych). Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarki, kserokopiarki.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie Izby, za pośrednictwem placówki pocztowej lub firmy kurierskiej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze – o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej, firmie kurierskiej lub data złożenia w kancelarii Izby (Kancelaria Izby Administracji Skarbowej w Kielcach czynna jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30). Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579).

1. W liście motywacyjnym należy podać numer ogłoszenia, nazwę komórki organizacyjnej oraz stanowisko pracy, na które składana jest oferta.
2. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Izby Administracji Skarbowej w Kielcach www.swietokrzyskie.kas.gov.pl w zakładce Izba Administracji Skarbowej w Kielcach/Ogłoszenia/Nabór/Wzory oświadczeń (http://www.swietokrzyskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-kielcach/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen).
3. List motywacyjny, życiorys/CV oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
4. Odrzuceniu podlegają dokumenty, które:
• Wpłyną po terminie;
• Będą niekompletne;
• Nie spełniają wymogów określonych w ogłoszeniu;
• Nie będą zawierały niezbędnych podpisów kandydata ubiegającego się o przyjęcie do pracy.
5. Lista kandydatów spełniających niezbędne wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz termin i miejsce przeprowadzenia kolejnego etapu selekcji zostanie podana na Tablicach Ogłoszeń Izby Administracji Skarbowej w Kielcach (parter budynku przy ul. Sandomierskiej 105), Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach (ul. Wesoła 56) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Izby Administracji Skarbowej w Kielcach www.swietokrzyskie.kas.gov.pl w zakładce Izba Administracji Skarbowej w Kielcach/Ogłoszenia/Nabór/Oferty pracy. Powyższa informacja stanowić będzie jedyną formę powiadomienia kandydatów.
6. Oferty, które nie spełniają wymogów określonych w pkt 4 oraz oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani do zatrudnienia, są niszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.
7. W przypadku przedstawienia przez kandydata wymaganych dokumentów w języku obcym, należy załączyć tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
8. Wynagrodzenie zasadnicze: 3054,36 zł brutto.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /041/ 36-42-685; e-mail: is@sk.mofnet.gov.pl.
10. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze analiz z użyciem narzędzi informatycznych, przetwarzania danych i ich wizualizacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość prawa podatkowego, ustawy o KAS, organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w tym w szczególności KAS
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • Umiejętność podejmowania trafnych i szybkich decyzji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia
  • Biegła obsługa komputera ( MS Office ) poparta bardzo dobrą znajomością dowolnego narzędzia z zakresu data mining. Znajomość programowania w dowolnym języku i umiejętność przetwarzania danych i ich wizualizacji
  • Umiejętności organizacyjne i pracy w zespole
  • W jednostkach organizacyjnych KAS może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721), ani nie była ich współpracownikiem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie w sprawie pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z nimi – dotyczy kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi