Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w GdyniDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw inwentaryzacji w Wydziale Finansowo-KsięgowymUrząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przewodniczenie komisji spisowej w zakresie inwentaryzacji składników majątkowych, materiałowych i wyposażenia w formie spisu z natury z wykorzystaniem systemu elektronicznej rejestracji
- dokonywanie przy użyciu urządzeń mobilnych rejestracji składników majątkowych, materiałowych i wyposażenia w systemie elektronicznej rejestracji
- wykonywanie czynności kontrolno-inspekcyjnych wraz z dokonywaniem analiz wyników inwentaryzacji składników majątkowych, materiałowych i wyposażenia
- wykonywanie czynności sekretarza komisji inwentaryzacyjnej związanych z przygotowywaniem dokumentów inwentaryzacyjnych w zakresie inwentaryzacji składników majątkowych, materiałowych i wyposażenia
- sporządzanie i realizacja półrocznych i rocznych planów inwentaryzacyjnych
- nadzorowanie i koordynowanie działań osób uczestniczących w procesie przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych, materiałowych i wyposażenia wraz z udzielaniem pomocy merytorycznej
- przedstawianie propozycji optymalnych rozwiązań dla procesu przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych, materiałowych i wyposażenia przy wykorzystaniu systemu elektronicznej rejestracji
- gromadzenie i przechowywanie dokumentów inwentaryzacyjnych, sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków
Warunki pracyCzynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- zagrożenie korupcją
- praca w terenie
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
- zmienne warunki atmosferyczne praca w terenie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda
- brak podjazdu
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3 527,17 - 3 881,80 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 30 lub 58 355 31 74
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe profilowe w dziedzinie nauk ekonomicznych
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze rachunkowość, księgowość
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów o rachunkowości w zakresie wykonywanych zadań
- obsługa informatycznego systemu elektronicznej rejestracji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe na kierunku ekonomia, rachunkowość, analityka inwentaryzacji
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- znajomość przepisów regulujących odpowiedzialność materialną osób za mienie
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych na kierunku ekonomia, rachunkowość, analityka inwentaryzacjiDokumenty należy złożyć do: 2020-01-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu