Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw prawno-legislacyjnych Wydział Prawno-Organizacyjny

ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • redagowanie pism na podstawie zebranych materiałów merytorycznych przygotowanych przez właściwe komórki organizacyjne
  • weryfikacja przedstawionych przez komórki organizacyjne projektów prawa miejscowego i ich dostosowywanie do obowiązujących zasad techniki prawodawczej
  • opracowywanie i aktualizacja procedur: Systemu Zarządzania Jakością ISO, Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji ISO/IEC oraz Kontroli Zarządczej
  • przygotowywanie wniosków o ogłoszenie w Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych aktów prawa miejscowego Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni wraz z plikami aktów
  • publikowanie treści aktów prawa miejscowego Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Morskiego w Gdyni
  • udzielanie informacji na temat zmian w obowiązujących przepisach prawa oraz w wydawanych przepisach prawa miejscowego i udostępnianie ich treści zainteresowanym podmiotom
  • prowadzenie repertorium spraw sądowych oraz innych rejestrów prowadzonych przez Wydział oraz przekazywanie akt spraw Wydziału do archiwum akt jawnych
  • sporządzanie sprawozdań oraz obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, prowadzenie teczek dla spraw realizowanych w Wydziale


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda
- brak podjazdu
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 247,30 zł - 3 586,59 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 90, 58 355 31 92, 58 355 31 74


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe profilowe w obszarze prawo, administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących zasad techniki prawodawczej w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów dotyczących wydawania aktów prawa miejscowego w zakresie wykonywanych zadań
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • umiejętność obsługi programu do tworzenia i publikacji projektów aktów prawnych
  • obsługa systemu informatycznego informacji prawnej oraz pakietu Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • wiedza w zakresie systemu zarządzania jakością
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/07/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi