Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w GdyniDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw prawno-legislacyjnych Wydział Prawno-Organizacyjnyul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- redagowanie pism na podstawie zebranych materiałów merytorycznych przygotowanych przez właściwe komórki organizacyjne
- weryfikacja przedstawionych przez komórki organizacyjne projektów prawa miejscowego i ich dostosowywanie do obowiązujących zasad techniki prawodawczej
- opracowywanie i aktualizacja procedur: Systemu Zarządzania Jakością ISO, Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji ISO/IEC oraz Kontroli Zarządczej
- przygotowywanie wniosków o ogłoszenie w Wojewódzkich Dziennikach Urzędowych aktów prawa miejscowego Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni wraz z plikami aktów
- publikowanie treści aktów prawa miejscowego Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Morskiego w Gdyni
- udzielanie informacji na temat zmian w obowiązujących przepisach prawa oraz w wydawanych przepisach prawa miejscowego i udostępnianie ich treści zainteresowanym podmiotom
- prowadzenie repertorium spraw sądowych oraz innych rejestrów prowadzonych przez Wydział oraz przekazywanie akt spraw Wydziału do archiwum akt jawnych
- sporządzanie sprawozdań oraz obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, prowadzenie teczek dla spraw realizowanych w Wydziale
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda
- brak podjazdu
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 247,30 zł - 3 586,59 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 90, 58 355 31 92, 58 355 31 74
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe profilowe w obszarze prawo, administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów dotyczących zasad techniki prawodawczej w zakresie wykonywanych zadań
- znajomość przepisów dotyczących wydawania aktów prawa miejscowego w zakresie wykonywanych zadań
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- umiejętność obsługi programu do tworzenia i publikacji projektów aktów prawnych
- obsługa systemu informatycznego informacji prawnej oraz pakietu Microsoft Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
- wiedza w zakresie systemu zarządzania jakością
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-07-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu