Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w GdyniKomendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
ul. Władysława IV 12/14
81-353 Gdynia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- wykonywanie całokształtu zadań dotyczących rozliczania płac pracowników cywilnych i funkcjonariuszy z uwzględnieniem należności oraz potrąceń wynikających z przepisów szczegółowych w tych zakresach;
- kompletowanie dokumentacji niezbędnej do naliczania wszelkich należności uposażenia oraz potrąceń z uposażenia
- prowadzenie kart wynagrodzeń, kart chorobowych oraz dokumentacji wypłat zasiłków chorobowych, itp.
- wykonywanie przelewów na konta indywidualne pracowników oraz odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
- naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz prowadzenie obowiązującej dokumentacji
- wystawianie stosownych zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw
- sporządzanie dokumentacji księgowej dotyczącej płac stosownie do przepisów i instrukcji wewnętrznych oraz poleceń jednostki nadrzędnej
Warunki pracy- praca biurowo- administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30, nie związana z wysiłkiem fizycznym, w siedzibie urzędu, na III piętrze budynku Komendy (brak windy);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- naturalne i sztuczne oświetlenie;
- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z napisem „Rekrutacja do Sekcji Finansowej” zamieścić imię i nazwisko, nr PESEL w Sekcji ds. Organizacyjno- Kadrowych tutejszej Komendy (pok. 321, III p.) w godz. 8°° – 14°° od poniedziałku do piątku, osobiście lub drogą pocztową na w/w adres w terminie do dnia 11.08.2017 r.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
- Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach:
I – ocena złożonych dokumentów;
II – rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane. W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego i e-mail.
Oferty pracy kandydatów nie wyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru.
Wszystkie informacje zamieszczone będą na stronie internetowej komendy www.kmpsp.gdynia.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 660-23-20.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie /wyższe ekonomiczne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Obsługa programów finansowo – księgowych i płacowych
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość naliczania płac, podatków i składek ZUS (Płatnik)
- znajomość rachunkowości zarządczej;
- znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
- bardzo dobra umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie programów finansowo-księgowych: Płatnik, Progman Płace, MS Office (Word, Excel) oraz urządzeniami biurowymi
- rzetelność i dokładność
- umiejętność analitycznego myślenia
- wysoka etyka zawodowa i kultura osobista
- samodzielność i komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zdobyte doświadczenie ukończonych kursów oraz szkoleń przydatnych na w/w stanowisku
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-08-11
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu