Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
ul. Władysława IV 12/14
81-353 Gdynia


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie całokształtu zadań dotyczących rozliczania płac pracowników cywilnych i funkcjonariuszy z uwzględnieniem należności oraz potrąceń wynikających z przepisów szczegółowych w tych zakresach;
  • kompletowanie dokumentacji niezbędnej do naliczania wszelkich należności uposażenia oraz potrąceń z uposażenia
  • prowadzenie kart wynagrodzeń, kart chorobowych oraz dokumentacji wypłat zasiłków chorobowych, itp.
  • wykonywanie przelewów na konta indywidualne pracowników oraz odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz prowadzenie obowiązującej dokumentacji
  • wystawianie stosownych zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw
  • sporządzanie dokumentacji księgowej dotyczącej płac stosownie do przepisów i instrukcji wewnętrznych oraz poleceń jednostki nadrzędnej


Warunki pracy

- praca biurowo- administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30, nie związana z wysiłkiem fizycznym, w siedzibie urzędu, na III piętrze budynku Komendy (brak windy);

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;

- naturalne i sztuczne oświetlenie;

- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z napisem „Rekrutacja do Sekcji Finansowej” zamieścić imię i nazwisko, nr PESEL w Sekcji ds. Organizacyjno- Kadrowych tutejszej Komendy (pok. 321, III p.) w godz. 8°° – 14°° od poniedziałku do piątku, osobiście lub drogą pocztową na w/w adres w terminie do dnia 11.08.2017 r.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

- Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach:
I – ocena złożonych dokumentów;
II – rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane. W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego i e-mail.

Oferty pracy kandydatów nie wyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru.

Wszystkie informacje zamieszczone będą na stronie internetowej komendy www.kmpsp.gdynia.pl.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 660-23-20.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie /wyższe ekonomiczne lub administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa programów finansowo – księgowych i płacowych
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość naliczania płac, podatków i składek ZUS (Płatnik)
  • znajomość rachunkowości zarządczej;
  • znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • bardzo dobra umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie programów finansowo-księgowych: Płatnik, Progman Płace, MS Office (Word, Excel) oraz urządzeniami biurowymi
  • rzetelność i dokładność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • wysoka etyka zawodowa i kultura osobista
  • samodzielność i komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zdobyte doświadczenie ukończonych kursów oraz szkoleń przydatnych na w/w stanowisku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-11
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi