Opis stanowiska pracy


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pobiera z kancelarii zarejestrowane dowody księgowe, ewidencjonuje w rejestrze otrzymane dowody księgowe , prowadzi rejestr VAT oraz  ewidencję analityczną zobowiązań i należności wg kontrahentów w celu uzyskania prawidłowych informacji finansowych.
  • Obsługuje bankowość elektroniczną, kontroluje stany środków finansowych na rachunkach  oraz kompletuje wyciągi bankowe w celu przygotowania ich do księgowania
  • Sprawdza dowody księgowe pod względem formalno- rachunkowym i przygotowuje je do akceptacji celem terminowego uregulowania
  • Prowadzi rejestry i rozlicza umowy z tytułu najmu, dostaw, robót i usług, umowy z tytułu darowizn pieniężnych i rzeczowych w celu dostarczenia danych z zakresu współpracy z kontrahentami.
  • Sporządza i wysyła wezwania do zapłaty w przypadku nieterminowego regulowania należności, nalicza odsetki oraz sprawdza poprawność naliczonych kar zgodnie z umową w celu dostarczenia danych z zakresu windykacji.
  • Uzgadnia ewidencję analityczną z ewidencją syntetyczną w zakresie należności i zobowiązań w celu ustalenia prawidłowych danych do sprawozdań.
  • Przeprowadza inwentaryzację należności i zobowiązań na koniec okresu sprawozdawczego w celu ustalenia prawidłowych informacji do bilansu.


Warunki pracy

praca w pomieszczeniu biurowym na I p. budynku IV p. nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze-mnożnik 1,787 – tj. 3.348,55 zł. + dodatek za wysługę lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w księgowości, lub powyzej 4 lat w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy  w zespole, komunikatywność, odporność na stres, dokładność, wnikliwość, znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość pracy na komputerze, zgoda na udział w procedurze poświadczenia bezpieczeństwa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi